Do IAA Polska dołącza The & Partnership oraz Paweł Kuczma z Pure Play

Do grona członków zrzeszonych w IAA Polska Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy dołączyło dwóch kolejnych. Są to agencja The & Partnership oraz Paweł Kuczma reprezentujący firmę Pure Play.

Agencja The & Partnership

Międzynarodowa agencja, która stawia na integrację kreacji i mediów. The & Partnership wierzy, że przyszłość tkwi w odważnych pomysłach, które łączą kreatywność z analizą danych, technologią i sztuczną inteligencją. Firma działa na polskim rynku od 2017 roku i jest częścią grupy WPP.

Paweł Kuczma reprezentujący firmę Pure Play

Dyrektor zarządzający Pure Play, specjalizującej się w realizacji kampanii Digital z naciskiem na Programmatic i kompleksowym doradztwie w tym zakresie. Związany z reklamą w internecie od 2009 roku. Jest również wykładowcą na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada tytuł doktora nauk humanistycznych w zakresie nauk o mediach.

 

Stowarzyszenie IAA Polska liczy prawie 130 członków.