Dom Mediowy PHD oraz FOX Networks Group nowymi członkami IAA Polska.

Zarząd IAA Polska podjął decyzję o przyjęciu do grona członków Stowarzyszenia dom mediowy PHD oraz spółkę medialną FOX Networks Group.

 

PHD należy do Grupy OMD, na czele agencji stoi Tadeusz Żórawski. PHD realizuje cele biznesowe Klientów dzięki zaawansowanym narzędziom badawczym, pogłębiającym wiedzę dotyczącą efektywności mediów oraz dopasowania komunikacji do konkretnych założeń marketingowych klientów. PHD to wielokrotnie nagradzany dom mediowy, min. za Innowacyjne Wykorzystanie Radia, Innowacyjne Wykorzystanie Reklamy Zewnętrznej Innowacyjne Wykorzystanie Mixu Mediów, Srebrne Effie w konkursie efektywności działań komunikacji marketingowej Effie Awards,  dwie nagrody w konkursie Media Trendy, a także tytuł „Debiut mediowy roku”.

FOX Networks Group (FNG) jest główną spółką operacyjną firmy 21st Century Fox. W skład FNG wchodzą  Fox Television Group, która obejmuje Fox Broadcasting Company, 20th Century Fox Television oraz  Fox Cable Networks, w której strukturach znajdują się spółki  FX Networks, Fox Sports Media Group i National Geographic Partners. Wszystkie te jednostki tworzą i zajmują się globalną dystrybucją najpopularniejszej amerykańskiej oferty programowej, która obejmuje rozrywkę, programy sportowe i popularnonaukowe. FOX Networks Group w Polsce w swoim portfolio posiada kanały rozrywkowe: FOX i FOX Comedy; kanały dokumentalne: National Geographic, Nat Geo Wild i Nat Geo People oraz kanał dla dzieci BabyTV.

Aktualnie do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy należy ponad 70 członków wspierających i zwyczajnych.