Procter & Gamble, Telewizja Puls oraz Screen Network dołączają do IAA Polska

Data publikacji: 13 grudnia, 2018

Do Stowarzyszenia dołączyli: największy światowy reklamodawca, trzecia, największa telewizja komercyjna i lider w dziedzinie Digital-Out-Of-Home.

Procter & Gamble jest jedną z największych firm FMCG na świecie istniejącą od ponad 180 lat. Portfolio firmy obejmuje takie marki jak Always, Ariel, Gillette, head & shoulders, Lenor, Old Spice, Oral-B czy Pampers, które goszczą w domach miliardów konsumentów na całym świecie. 25 marek firmy generuje obroty przekraczające miliard dolarów rocznie. Początki działalności koncernu sięgają 1837 roku, kiedy to współpracę rozpoczęli William Procter i James Gamble. Od tamtego czasu niewielkie przedsiębiorstwo, początkowo produkujące i sprzedające mydło oraz świece, stało się jednym z największych globalnych koncernów, który służy miliardom konsumentom w ponad 180 krajach. W Polsce, poza biurem głównym, firma posiada 3 fabryki o globalnym zasięgu (Pampers, Gillette, produkty do pielęgnacji skóry), europejskie centrum logistyki i planowania oraz globalne centrum rozwiązań biznesowych i IT.

Telewizja Puls to trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i PULS 2. Oferta programowa Telewizji Puls dedykowana jest całej rodzinie: premierowe hity filmowe i seriale, światowe animacje i dokumenty, produkcje własne  oraz transmisje z ogólnopolskich wydarzeń artystycznych. Telewizja Puls współpracuje z największymi międzynarodowymi wytwórniami i dystrybutorami kontentu m.in.: Disney, NBC Universal, Monolith, Viacom, Sony Pictures Television, A+E Networks, Warner Bros., CBS. Telewizja Puls jest laureatem Telekamery Tele Tygodnia 2013, 2014 i 2015 oraz prestiżowej Złotej Telekamery Tele Tygodnia 2016 za „wybitne osiągnięcia telewizyjne”.

Screen Network S.A. to lider rynku Digital-Out-Of-Home w Polsce. Zarządza największą w Polsce siecią (23 479 tys.ekranów) w 3 635 lokalizacjach. Realizuje kampanie reklamowe w czasie rzeczywistym (online) typu Digital Out of Home w 553 miastach w całej Polsce w ramach jednego, zintegrowanego systemu informatycznego. Jako jedyny podmiot na polskim rynku oferuje klientom zakup DOOH w systemie programmatic poprzez platformę Adform. Dodatkowo, wspólnie z Polsat Media, oferuje domom mediowym produkt pod nazwą Polsat Media AdScreen. Spółka Screen Network SA dysponuje obecnie największą, ustandaryzowaną siecią ekranów LED City w Europie Środkowej. Digitalowe nośniki out- i indoor to najnowocześniejsze kanały komunikacji łączące właściwości online’u i offline’u. W tym roku firma zdobyła prestiżową nagrodą Mixx Awards 2018 w kategorii Offline Digitizing za kampanię dla Showmax Polska oraz wyróżnienie za kampanię dla Philips Polska. Natomiast w 2017r. zdobyła brąz za kampanię dla McDonald’s.

W bieżącym roku do IAA Polska przystąpiło 24 nowych członków. Aktualnie Stowarzyszenie liczy ponad 120 członków, a drugą największą grupę podmiotów stanowią marketerzy.