Oczekiwania marketerów odnośnie badania mediów
pozytywnie odebrane przez rynek (październik 2019)

 

 

Marketerzy sformułowali swoje oczekiwania odnośnie jednoźródłowego badania mediów (październik 2019)

Trwają prace nad briefiem marketerów dotyczącym nowego badania mediów (sierpień 2019)

Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” wybrała Komitet Sterujący (sierpień 2019)

Jacek Olechowski ponownie wybrany Prezesem Zarządu IAA Polska (lipiec 2019)

Wybrano nowe władze IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia  Reklamy (czerwiec 2019)

Marketerzy łączą siły, by samodzielnie zadbać o swoje potrzeby w projekcie single source (czerwiec 2019)

44.  Światowy Kongres IAA rozpoczyna się w najbliższą środę (luty 2019)

Trwają konsultacje założeń jednoźródłowego badania mediów (styczeń 2019)

Katarzyna Małek odpowiedzialna za komunikację IAA Polska (styczeń 2019)