Andrzej Matuszyński

Pracę w branży medialnej rozpoczynał w Grupie Infor. W latach 1997-2004 związany był z Grupą Eurozet, zajmując m.in. stanowisko dyrektora badań i marketingu oraz członka zarządu Radiostacji. W latach 2005-2010 pracował w Cyfrowym Polsacie, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za marketing i obsługę klienta. Od 2010 r. był członkiem zarządu i dyrektorem operacyjnym telewizji n. W latach 2011-2012 pełnił funkcję dyrektora pionu marketingu Grupy Eurozet, a następnie doradzał zarządowi Grupy. W grudniu 2013 objął stanowisko prezesa Grupy Eurozet.

Absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, gdzie skończył ekonomię i psychologię ze specjalizacją z psychologii reklamy i marketingu. Ukończył też: Podyplomowe Studium Coachingu w Laboratorium Psychoedukacji wraz ze Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej, Management 2000 w Kanadyjskim Instytucie Zarządzania oraz Strategic Marketing In Action w IMD Szwajcaria.