Krzysztof Ziomek

Krzysztof Ziomek – doktor nauk chemicznych (Instytut Chemii Bioorganicznej, PAN w Poznaniu, 1994), posiada tytuł Master of Business Administration (studia podyplomowe MBA, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu oraz Georgia State University w Atlancie, 1998). Urodzony 11 lipca 1970, żonaty, ojciec dwójki dzieci: 15-letniego Mikołaja i 12-letniej Małgosi.

Od 1999 roku działający w branży reklamowej. W 2002 roku objął stanowisko Deputy Client Service Director w Tequila/BTL Group. Od 2003 roku pracował jako Managing Director w agencji \Sales Link. Od 2005 roku współwłaściciel Agencji Reklamowej Orangeblue.

Za tworzone i prowadzone kampanie otrzymał szereg prestiżowych nagród m.in. w: Konkursie Marketingu Bezpośredniego Boomerang (2001; 2002; 2003; 2004), Konkursie Marketingu Bezpośredniego Złota Strzała (2002;2004), Ogólnopolskim Konkursie Reklamy Kreatury (2008/09;2010/11), czy Konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow (2010).

Od 2011 członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA). Jego pasją jest literatura popularnonaukowa i Science Fiction. Ciekawi go wszechświat i Teorie Wielkiej Unifikacji.