Agnieszka Sora

Agnieszka Sora

Posiada ponad 28-letnie doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu. Ważna postać na polskim rynku badaczy, a także utalentowana liderka. Agnieszka doświadczenie badawcze i marketingowe zdobywała, pracując w Konzept und Analyze w Niemczech oraz w polskim oddziale Nestle, wprowadzając na Polski rynek takie marki jak Nescafe i Nesquik. Od wielu lat pełni funkcję Dyrektor Zarządzającej i Commercial Director GfK Polonia. Wdrożyła na rynku Polskim wiele licencjonowanych metod i rozwiązań badawczych, pozycjonując GfK jako kluczową firmę integrującą wiedzę w oparciu o twarde dane panelowe, analitykę biznesową i głos konsumenta. W 2017 roku obroty GfK, jako jednej z dwóch firm badawczych, przekroczyły 100 milionów pln. Wielokrotnie uczestniczyła w pracach Jury EFFIE, Media Trendy oraz w Radzie Programowej Kongresu Badaczy. Członek ESOMAR. Prezes OFBOR od 2017 roku. W 2018 roku była członkiem Facebook Client Advisory Board.

W Zarządzie IAA Polska od 2 lat.

Profil na LinkedIn.