Bartosz Dobrzyński

jest jednym z najbardziej doświadczonych i skutecznych menedżerów marketingu w sektorze telekomunikacyjnym w Polsce. Od 2009 roku Dyrektor Marketingu w Play, najszybciej rozwijającym się operatorze komórkowym w Polsce, który podczas jego kadencji zdobył ponad 11 mln abonentów i osiągnął blisko € 1B przychodów. W trakcie swojej kariery zawodowej w Play, uruchomił wiele ofert, które zmieniły dynamikę polskiego rynku telekomunikacyjnego, takie jak oferty ryczałtowe, pierwsze oferty 4G, wspólne plany rodzinne. Uczynił markę Play świetnie znaną i cenioną. Jest ona obecnie piątą najcenniejszą polską marką (wg rankingu Rzeczpospolitej z 2013 roku). Był częścią zespołu, który uplasował € 900M na początku 2014 roku na międzynarodowym rynku obligacji korporacyjnych, co było największą emisję takiego instrumentu przez firmę z Europy Centralnej.

Rozpoczął swoją karierę zawodową jako dziennikarz pracujący dla największych polskich dzienników. Następnie dołączył do branży telekomunikacyjnej i zajmował wysokie stanowiska kierownicze w Polkomtelu i Orange.

Bartosz jest absolwentem politologii na Uniwersytecie Warszawskim, a także programu MBA Uniwersytetu Warszawskigo i University of Illinois oraz Advanced Management Program prowadzonego przez IESE w Barcelonie.

Profil LinkedIN