Beata Golubińska

Związana z rynkiem mediów od ponad 20 lat, najpierw w DMB&B, potem w Coca-Cola Poland Services jako media & communication manager. Od 2001 roku w Grupie Publicis, m. in na stanowiskach wiceprezesa ds. mediów w Starcom oraz COO w Starcom Mediavest Group, a od 2016 roku jako Chief Capability Officer w Publicis Media.  Obecnie pełni rolę dyrektor zarządzającej (strategia i operacje) w Media Impact, biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska.

Jest specjalistką w strategii komunikacji, zastosowaniu mediów w budowaniu marek i planowaniu komunikacji, wykorzystaniu danych na potrzeby marketingu i sprzedaży, sprzedaży oraz efektywnym zarządzaniu projektami. Firmy z którymi była związana zawodowo charakteryzują się wysoką jakością świadczonych usług. Motywacją dla niej jest możliwość brania udziału w procesach, które pchają świat do przodu. Czerpie energię ze zdobywania nowych doświadczeń.

Profil na LinkedIn.