Izabela Albrychiewicz

Izabela Albrychiewicz

Z branżą reklamową związana od ponad 20 lat. Karierę zawodową w reklamie rozpoczęła w grupie Publicis, a od 1999 roku pracuje dla grupy WPP (agencja MEC). W MEC od 2011 roku pracowała w roli CEO. Pod jej sterami firma umacniała się na pozycji czołowej agencji mediowej w Polsce. Po fuzji MEC i Maxusa w 2018 roku stanęła na czele Wavemaker, a kilka miesięcy później sieć awansowała ją na stanowisko lidera regionu GroupM. W kwietniu 2019 roku objęła rolę CEO polskiego oddziału GroupM.

Iza jako członek zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR odpowiadała za komitet konkursu EFFIE, była jurorem konkursu MediaTrendy. W 2015 r. jako jedyna przedstawicielka polskiej branży reklamowej oceniała kampanie na Media Global Awards. Była pierwszą kobietą uhonorowaną tytułem AdMana przez magazyn “Press” w 2014 roku, 5 lat później branża uhonorowała ją tym tytułem po raz drugi. Z kolei “Wprost” wyróżnił ją tytułem Wizjonerki XXI wieku. Obecnie jest członkinią Rady Nadzorczej SAR. W Zarządzie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy zasiada od 4 lat.

Profil na LinkedIn