Izabela Albrychiewicz

Izabela Albrychiewicz kieruje polskim oddziałem MEC od 2011 r. Pod jej kierunkiem firma umacniała się na pozycji czołowej agencji mediowej w Polsce. W 2015 r. MEC  po raz siódmy plasował się na pierwszym miejscu w zestawieniu RECM-y z 16,1 proc. udziałem w rynku.

Izabela aktywnie angażuje się nie tylko w rozwój portfolio klientów MEC, ale także w rozbudowę zakresu usług firmy. Dzięki temu MEC jest dziś wszechstronną agencją komunikacji, obsługującą reklamodawców nie tylko w zakresie planowania i zakupu wszystkich mediów, ale także m.in. badań i ekonometrii (MEC Analytics & Insight), kreacji i tworzenia kontentu (MEC Wavemaker), czy konsultingu (Syntax).

CEO MEC aktywnie uczestniczy w kształtowaniu standardów branży reklamowej. Jako członek zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR odpowiada za komitet konkursu EFFIE, była jurorem konkursu MediaTrendy. W 2015 r. jako jedyna przedstawicielka polskiej branży reklamowej oceniała kampanie na Media Global Awards.

Osiągnięcia biznesowe i aktywność na forum branży doceniane były w licznych konkursach – Izabela Albrychiewicz była pierwszą kobietą uhonorowaną tytułem AdMana przez magazyn „Press”. Z kolei „Wprost” wyróżnił ją tytułem Wizjonerki XXI wieku.

Izabela jest związana z branżą reklamową od ponad 20 lat, a dla MEC pracuje od 18 lat.