MICHAŁ SOBOLEWSKI

MICHAŁ SOBOLEWSKI

Dyrektor ds. Rynku B2C Polkomtel

Przez ostatnie dwadzieścia lat jest związany z branżą finansową i telekomunikacyjną. Odpowiadał za strategię marketingową, rozwój narzędzi digitalowych, komunikację oraz ofertę produktową. Michał jest obecnie Dyrektorem ds. Rynku B2C w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie, odpowiada za marki Plus, Plush i Polsat Box. Odpowiedzialny jest za strategię marketingową, obszar rozwoju i zarządzania siecią sprzedaży, kanały digital, portfolio ofert z zakresu telekomunikacji, telewizji płatnej oraz usług dodanych. Poprzednio pełnił funkcję dyrektora strategii marketingowej i rozwoju biznesu w Nationale Nederlanden. Aktywnie uczestniczył w procesie transformacji Nationale Nederlanden w organizację zarządzaną zgodnie z regułami agile. Odpowiadał za stworzenie strategii omnikanałowej oraz jej wdrożenie. Kierował zespołami odpowiedzialnymi za ofertę produktową, komunikację marketingową oraz sprzedaż digitalową. Wcześniej pracował w Play, gdzie w Zarządzie odpowiadał za marketing. Zaczynał pracę w Play w 2009 roku od zarządzania ofertą dla klientów indywidualnych, digitalizacją i marketingiem internetowym. Odpowiadał między innymi za wprowadzenie na rynek ofert nielimitowanych, program testowania smartfonów, oferty rodzinne i duety oraz aplikację Play24 do samodzielnej obsługi ofert przez klientów Play. Pierwsze doświadczenia w branży telekomunikacyjnej zbierał w Idei i Orange, gdzie odpowiadał za ofertą abonamentową. Brał udział w rebrandingu operatora z marki Idea na markę Orange. Rozpoczynał karierę w finansach w mBanku w roku 2000. Odpowiadał za kampanię marketingową wprowadzającą na rynek pierwszy internetowy bank w Polsce – mBank oraz kierował jego marketingiem w pierwszych latach. W późniejszych latach wprowadzał na rynek ubezpieczenia direct w Aviva Polska, gdzie kierował marketingiem.