Szukamy Dobrostars! Startuje konkurs nagradzający firmy najlepiej dbające o dobrostan pracowników!

Data publikacji: 10 marca, 2025

Rusza konkurs Dobrostars – wspólnie z Jury wyróżnimy najlepsze praktyki wspierające dobrostan pracowników w branży komunikacji marketingowej.

Szukamy firm, które rozumieją, że troska o dobrostan pracowników to inwestycja, która realnie wpływa na zaangażowanie ludzi
i sukces organizacji. Może Twoja firma wprowadziła regularne przerwy na aktywność fizyczną albo prowadzi sesje mindfulness?
A może zapewnia elastyczne warunki pracy hybrydowej?

Mateusz Kusznierewicz, mistrz olimpijski i ambasador konkursu, zaprasza do udziału w konkursie!
Zobacz wideo i dołącz do inicjatywy prowadzonej przez IAA Polska i uczestników programu liderskiego Marketing Masterminds.

Zgłoście Wasze rozwiązania pokazujące, że tworzycie przyjazne środowisko pracy! To wyjątkowa szansa, by zaprezentować firmę jako lidera pozytywnych  zmian i budować markę pracodawcy dbającego o dobrostan. Wystarczy, że krótko opiszecie rozwiązanie wspierające dobrostan w Waszej Firmie. Może to być praktyka funkcjonująca w całej organizacji lub dotycząca wybranego zespołu. Zgłaszajcie dowolną liczbę inicjatyw. Przed wysłaniem zgłoszenia koniecznie przeczytajcie REGULAMIN

Dobrostan się opłaca! Zgłoś najlepsze praktyki Twojej firmy do konkursu DOBROSTARS już dziś! Udział w konkursie jest bezpłatny. Czekamy do 3 kwietnia na www.dobrostars.pl

Każda organizacja może zgłosić bezpłatnie dowolną liczbę inicjatyw. Po weryfikacji formalnej, nastąpi dwuetapowa ocena zgłoszeń przez Jury, według następujących kryteriów i wag: Kontekst (25%), Rozwiązanie (50%) i Efekty (25%).

W skład Jury wchodzą eksperci z różnych dziedzin, m.in.: Dorota Szostek, dyrektorka marketingu Benefit Systems, Paweł Fortuna, psycholog biznesu, Jowita Michalska, CEO Digital University, Digital EU ambassador, Anna Pańczyk, In-Pulse CEO, President of the Board, Strategic Partnerships & Global Solutions, Stagwell Group, Bartosz Jakimiec, Prezes Polskiego Instytutu Mindfulness, Nikolay Kirov, Członek Zarządu Kirov Strategic Negotiators oraz LifeEnergy.pl, Dorota N. Haller, Client Solutions Director RASP, Wiceprezeska IAA Polska, Andrzej Karasowski, Vicepresident, Head of strategic planning, Warner Bros. Discovery Polska oraz Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska, Przewodnicząca Jury. Zróżnicowany skład grona jurorskiego gwarantuje profesjonalną i wieloaspektową ocenę zgłoszeń.

Konkurs zakończy się 21 maja 2025 roku uroczystą galą w Hotelu Verte w Warszawie, gdzie wręczone zostaną prestiżowe statuetki DOBROSTARS.

Konkurs koordynuje i informacji udziela: Monika Strogulska-Dwojak, PR Manager IAA Polska, e-mail: dobrostars@iaa.org.pl ; +48 507 977 686

Za inicjatywą stoją uczestnicy II edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds, którzy chcą realnie zmieniać standardy dobrostanu w branży komunikacji marketingowej:

Agata Pilacińska-Jakubowska, Google Poland, Alicja Pietraszewska, Publicis Groupe Polska, Małgorzata Narczyk, Polkomtel, Marta Pierzchalska, Procter & Gamble,
Ewa Doligalska, PepsiCo, Marta Matusewicz (Skrzypiec), Allegro, Magdalena Popielewicz-Kędzierawska, GroupM, Marcin Madej, Dziennik Gazeta Prawna, Jakub Komorowski, Publicis Leon, Damian Jan Borecki, MindGuide, Michał Kwit, Grupa Maspex, Łukasz Zaleśny, OMD Group, Jakub Ignaczak, L’Oreal.

Partnerami Konkursu są: Power Walk, MultiLife, In-Pulse, Google, Maspex oraz Get Louder.