Poznaliśmy Laureatów pierwszej edycji Konkursu DOBROSTARS

Data publikacji: 22 maja, 2025

Podczas Gali Finałowej Konkursu DOBROSTARS przyznane zostały nagrody dla firm, które wdrażają najlepsze i najbardziej inspirujące rozwiązania wspierające dobrostan pracowników. Wydarzenie w hotelu Verte zgromadziło ponad 130 gości z branży komunikacji marketingowej. Konkurs zorganizowało IAA Polska we współpracy z uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds. Ambasadorem Konkursu jest Mateusz Kusznierewicz, mistrz olimpijski i promotor zdrowego stylu życia, który swoim wystąpieniem zainspirował gości do codziennego dbania o swój dobrostan.

Konkurs Dobrostars miał na celu wyróżnienie rozwiązań, które realnie wpływają zdrowie psychiczne, fizyczne i komfort pracy zespołów. W czterech kategoriach przyznano nagrody dla najlepszych spośród 101 zgłoszonych praktyk:

W kategorii Mental Champion – za działania wzmacniające zdrowie psychiczne i odporność pracowników – nagrodzone zostały firmy:

  • Bluerank
  • Credit Agricole Bank Polska
  • Dentsu Polska
  • Warner Bros. Discovery

W kategorii Fit Worksite – za promowanie aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia – laureatami zostały firmy:

  • Decathlon Polska
  • Nationale-Nederlanden
  • SGB-Bank
  • T-Mobile Polska

W kategorii Hybrid King – za efektywne i elastyczne podejście do pracy hybrydowej – Jury nagrodziło firmy:

  • DevaGroup
  • Kava

Statuetki w kategorii Open – za innowacyjne, niestandardowe inicjatywy – powędrowały do firm:

  • PKO Bank Polski
  • Ringier Axel Springer Polska

a dodatkowe wyróżnienie przyznano firmie Publicis Groupe.

Jury przyznało też wyróżnienie poza kategoriami – za systemowe zarządzanie dobrostanem pracowników – dla firmy USP Zdrowie.

Nie zabrakło również nagród dodatkowych od Partnerów: In-Pulse, Polski Instytut Mindfulness, Kirov Strategic Negotiators i Benefit Systems  – te powędrowały odpowiednio do firm: USP Zdrowie, Bluerank, Bulten Invest oraz Jeronimo Martins.

Zapraszamy do obejrzenia videorelacji z wydarzenia!

O naszej Gali DOBROSTARS przeczytacie również na Forbes.pl –  zachęcamy do lektury.

Wydarzenie poprowadziła Małgorzata Ohme, dziennikarka, psycholożka i ekspertka w obszarze wellbeingu. Uczestnicy mieli również okazję wziąć udział w warsztacie uważności poprowadzonym przez Bartosza Jakimca, prezesa Polskiego Instytutu Mindfulness oraz wysłuchać podsumowania trendów i zgłoszeń przygotowanego przez dr. Pawła Fortunę, psychologa biznesu.

101 zgłoszonych praktyk, najlepsze wybrało eksperckie Jury, w składzie: Dorota Szostek, dyrektorka marketingu Benefit Systems, Paweł Fortuna, psycholog biznesu, Jowita Michalska, CEO Digital University, Digital EU Ambassador, Anna Pańczyk, In-Pulse CEO, President of the Board, Strategic Partnerships & Global Solutions, Stagwell Group, Gosia Mroczek, Employee Relations Manager Allegro, Bartosz Jakimiec, Prezes Polskiego Instytutu Mindfulness, Nikolay Kirov, Członek Zarządu Kirov Strategic Negotiators oraz LifeEnergy.pl, Piotr Wielgomas, Prezes Zarządu BIGRAM, Dorota N. Haller, Client Solutions Director RASP, Wiceprezeska IAA Polska, Andrzej Karasowski, Vicepresident, Head of strategic planning, Warner Bros. Discovery Polska oraz Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska, Przewodnicząca Jury.

Naszej Gali towarzyszyła kamera Dzień Dobry TVNzapraszamy do zobaczenia materiału.

Przypominamy, że Dobrostars to konkurs realizowany przez IAA Polska z inicjatywy i we współpracy z uczestniczkami i uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds: Agata Pilacińska-Jakubowska, Alicja Pietraszewska, Małgorzata Narczyk, Marta Pierzchalska, Ewa Doligalska, Marta Matusewicz (Skrzypiec), Magdalena Popielewicz, Marcin Madej, Jakub Komorowski, Damian Jan Borecki, Łukasz Zaleśny, Michał Kwit, Jakub Ignaczak.

Partnerami wydarzenia byli: Power Walk, MultiLife, In-Pulse, Polkomtel, Allegro, Google, Grupa Maspex, Get Louder.
Forbes Polska był patronem medialnym konkursu, a partnerami branżowymi – IAB Polska oraz SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej.