Michał Nowakowski, Joint CEO CD PROJEKT spotkał się dziś z uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds w naszym cyklu inside the boardroom. To była fascynująca i wciągająca opowieść – o prawdziwej Pasji i Kreatywności. O odważnych decyzjach i ryzyku. O ambicji, by nie zatrzymywać się w tworzeniu najlepszego kontentu i rozrywki najwyższej próby dla graczy. Nie Inside the boardroom z Michałem Nowakowskim, Joint CEO CD PROJEKT

Marka osobista i zasady świadomego jej budowania były głównym tematem warsztatów know-how sharingowych, na które uczestników naszego programu liderskiego Marketing Masterminds zaprosił Partner – agencja Antal. Maryla Aftanasiuk-Lisiecka, Agnieszka Niebutkowska oraz Kamil Rychlik dzielili się ekspercką wiedzą, inspirowali licznymi przykładami i odpowiadali na pytania dotyczące kształtowania wizerunku nie tylko w otoczeniu biznesowym, ale także w Marka osobista lidera – warsztaty know-how sharingowe z Antal

Entuzjazm, zapał, kreatywność i dziesiątki pomysłów na to, jak pozytywnie wpłynąć na branżę komunikacji marketingowej… Uczestnicy naszego programu liderskiego Marketing Masterminds, rozpoczęli już prace nad projektami Pro bono, które pozostawią po sobie w tej edycji. Podczas warsztatów decyzyjno-strategicznych, poprowadzonych przez trenera Rafała Opalińskiego, dopracowywali pomysły i szukali najciekawszych rozwiązań, których potrzebuje branża. Google – dziękujemy Projekty Pro Bono na rzecz branży – czas start

Spotkania inside the boardroom to dla uczestników naszego programu Marketing Masterminds potężna dawka inspiracji od wybitnych CEOs. Tym razem nie mogło być inaczej, skoro gościliśmy w siedzibie LOTTE Wedel na spotkaniu z CEO Firmy – Maciejem Hermanem. Imponujące doświadczenie i wiedza, otwartość Macieja w dzieleniu się i Jego ujmujące poczucie humoru sprawiły, że te dwie Spotkanie inside the boardroom z Maciejem Hermanem, CEO LOTTE Wedel

Za nami kolejne spotkanie w ramach programu liderskiego Marketing Masterminds. Tym razem uczestnicy mieli okazję gościć w Kancelarii Osborne Clarke na warsztatach dotyczących prawa reklamy: „Balansując między etyką a skutecznością”. Niezwykle ciekawa forma poruszenia trudnych i złożonych zagadnień, mnóstwo praktycznych przykładów i ekspercka wiedza najwyższej próby, sprawiły, że warsztaty poprowadzone przez mecenasa Olgierda Świerzewskiego stały się dla uczestników „Balansując między etyką a skutecznością” – warsztaty know how sharingowe z kancelarią Osborne Clarke

Solange Olszewska – wybitna przedsiębiorczyni, współzałożycielka i wieloletnia Prezeska firmy Solaris była Gościnią pierwszego spotkania z cyklu inside the boardroom dla uczestników II edycji naszego programu liderskiego Marketing Masterminds. Opowieści o fascynującej drodze zawodowej i niełatwych biznesowych wyborach, anegdoty z życia i niezwykła otwartość w dzieleniu się doświadczeniem – uczestnicy mogli poczuć się wyróżnieni i zainspirowani Pierwsze spotkanie inside the boardroom z udziałem Solange Olszewskiej

Zakończyliśmy kilkuetapowy proces selekcji do dwuletniego, bezpłatnego programu liderskiego Marketing Masterminds. Podczas inauguracji poznaliśmy 13 najlepszych z najlepszych – przyszłych liderów branży komunikacji marketingowej. Z przemową motywacyjną wystąpił Cezary Stypułkowski, Prezes mBank. To już druga edycja programu, którego celem jest znalezienie i wszechstronne wsparcie w rozwoju marketingowych talentów. Kandydatów do programu nominować mogli członkowie IAA Poznajcie uczestników II edycji Marketing Masterminds!

Jako IAA Polska mieliśmy przyjemność być partnerem największej konferencji marketingowej w Polsce – I LOVE MARKETING, która odbywała się już po raz szesnasty. Od 23 do 27 paździenika.w Multikinie Złote Tarasy kilkusetosobowa widownia miała okazję zobaczyć wybitnych prelegentów w 5 ścieżkach tematycznych: I ♥ ads & analytics, I ♥ social media, I ♥ marketing, I ♥ marketing international oraz Marketing Masterminds oraz CEO’s – branżowi eksperci na konferencji I LOVE MARKETING

„Misja Kapibara” to gra edukacyjna w unikalnej formie podcastu, skierowana do uczniów szkół podstawowych, którą pro bono przygotowali uczestnicy pierwszej edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds. Rozwiązując zagadkę kryminalną, dzieci mają szansę zrozumieć mechanizmy i technologie wykorzystywane w komunikacji reklamowej. Gra „Misja Kapibara” łączy w sobie elementy podcastu i gry karcianej. Angażuje i edukuje Marketing Masterminds IAA Polska twórcami edukacyjnej gry pro bono o mechanizmach działania reklamy: „Misja Kapibara”

Za nami kolejny etap procedury kwalifikacyjnej do programu liderskiego Marketing Masterminds, prowadzonej przez naszego Partnera – agencję doradztwa personalnego, świadczącą usługi executive search, firmę Antal. Spośród 119 wyjątkowych kandydatów, na podstawie analizy formularzy aplikacyjnych oraz CV konsultacji dedykowani do naszego projektu, wyłonili 33 półfinalistów – najlepszych z najlepszych.  Kolejny etap procesu to zaawansowana diagnoza kompetencji Półfinałowa faza rekrutacji do programu Marketing Masterminds

Z radością informujemy, że zainteresowanie programem Marketing Masterminds ponownie przerosło nasze oczekiwania. Otrzymaliśmy bowiem aż 119 nominacji do II edycji programu. Członkowie IAA Polska jak zwykle nie zawiedli, typując marketingowe talenty ze swoich firm i z firm, z którymi współpracują. Co więcej, wszyscy nominowani kandydaci potwierdzili udział w rekrutacji, wypełniając formularze zgłoszeniowe. W kolejnym etapie, Aż 119 nominacji do II edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds!

Z przyjemnością informujemy, że rozpoczynamy rekrutację do drugiej edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds. Celem programu jest znalezienie marketingowych talentów – osób, które mają już na koncie wartościowe osiągnięcia, są lub będą liderami najważniejszych projektów, a w niedalekiej przyszłości być może zasiądą w zarządach firm. KIM SĄ MARKETING MASTERMINDS? Tylko członkowie IAA Polska mają Ruszyła rekrutacja do II edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds! Nominuj i wspierajmy razem przyszłych liderów branży

Rafał Brzoska był gościem kolejnej sesji inspiracyjnej „inside the boardroom” w ramach programu Marketing Masterminds. Uczestnicy naszego programu liderskiego mieli wyjątkową okazję, by zapytać o receptę na sukces założyciela i prezesa InPost. Sposoby na skuteczne motywowanie zespołu i angażowanie pokolenia Z, radzenie sobie z wyzwaniami pracy hybrydowej, biznes a etyka, czy budowanie marki osobistej – nasz Rafał Brzoska gościem spotkania „inside the boardroom”

Miło nam poinformować, że Adrian Roman, jeden z uczestników programu Marketing Masterminds, Blink Market Lead – Poland, EssenceMediacom,  był jednym z panelistów podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego. W dyskusji na temat „Billboard kontra sztuczna inteligencja” Adrian dzielił się wiedzą o digitalizacji, automatyzacji oraz sztucznej inteligencji w reklamie OOH. Obok Adriana wystąpili Magdalena Tynor (Synergic Sp. z Adrian Roman panelistą podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego

Pierwsze spotkanie inside the boardroom z udziałem Solange Olszewskiej

Solange Olszewska – wybitna przedsiębiorczyni, współzałożycielka i wieloletnia Prezeska firmy Solaris była Gościnią pierwszego spotkania z cyklu inside the boardroom dla uczestników II edycji naszego programu liderskiego Marketing Masterminds. Opowieści o