Ruszył konkurs Dobrostars – wspólnie z Jury wyróżnimy najlepsze praktyki wspierające dobrostan pracowników w branży komunikacji marketingowej. Szukamy firm, które rozumieją, że troska o dobrostan pracowników to inwestycja, która realnie wpływa na zaangażowanie ludzi i sukces organizacji. Może Twoja firma wprowadziła regularne przerwy na aktywność fizyczną albo prowadzi sesje mindfulness? A może zapewnia elastyczne warunki Wystartował konkurs Dobrostars! Nagrodzimy firmy najlepiej dbające o dobrostan pracowników

Spotkania inside the boardroom to jedna z ulubionych aktywności uczestników naszego programu liderskiego Marketing Masterminds. Nic w tym dziwnego – to zawsze okazja do poznawania charyzmatycznych CEOs z branży komunikacji marketingowej. Dziś potężną dawkę inspiracji zapewniło nam spotkanie z Jackiem Olechowskim Prezesem i Partnerem Mediacap, Przewodniczącym Rady Nadzorczej IAA Polska. To była fascynująca opowieść – Inside the boardroom z Jackiem Olechowskim, CEO Mediacap

Nasz cykl spotkań inside the boardroom to dla uczestników programu Marketing Masterminds niepowtarzalna okazja do poznawania wybitnych, charyzmatycznych CEOs i do czerpania inspiracji. W czwartek 7 listopada grupa spotkała się z Kasią Kieli, President and Managing Director Warner Bros. Discovery Poland, CEO TVN. To była niezwykła rozmowa: o odwadze i wyborach podejmowanych na drodze zawodowej. Inside the boardroom z Kasią Kieli, President and Managing Director Warner Bros. Discovery

Praktyczne zastosowania AI w marketingu, najnowsze trendy i efektywne wykorzystanie dostępnych narzędzi to główne tematy warsztatów, które odbyły się wczoraj w ramach naszego programu liderskiego Marketing Masterminds. Gościliśmy w siedzibie GroupM, a swoją imponującą wiedzą ekspercką i strategicznym podejściem podzieliła się z nami jedna z uczestniczek Marketing Masterminds – Magdalena Popielewicz. Magda to ekspertka od Praktyczne zastosowania AI w marketingu – szkolenie z Magdą Popielewicz

Integracja jest jednym z kluczowych celów naszego programu liderskiego Marketing Masterminds. Wczoraj odbylo się kolejne spotkanie –  tym razem w słonecznych i malowniczych okolicznościach nad Wisłą. rozmowy, wymiana opinii i perspektyw, nowe pomysły na działania i zarażająca pozytywna energia Grupy. Dziękujemy za Waszą obecność!

Michał Nowakowski, Joint CEO CD PROJEKT spotkał się dziś z uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds w naszym cyklu inside the boardroom. To była fascynująca i wciągająca opowieść – o prawdziwej Pasji i Kreatywności. O odważnych decyzjach i ryzyku. O ambicji, by nie zatrzymywać się w tworzeniu najlepszego kontentu i rozrywki najwyższej próby dla graczy. Nie Inside the boardroom z Michałem Nowakowskim, Joint CEO CD PROJEKT

Marka osobista i zasady świadomego jej budowania były głównym tematem warsztatów know-how sharingowych, na które uczestników naszego programu liderskiego Marketing Masterminds zaprosił Partner – agencja Antal. Maryla Aftanasiuk-Lisiecka, Agnieszka Niebutkowska oraz Kamil Rychlik dzielili się ekspercką wiedzą, inspirowali licznymi przykładami i odpowiadali na pytania dotyczące kształtowania wizerunku nie tylko w otoczeniu biznesowym, ale także w Marka osobista lidera – warsztaty know-how sharingowe z Antal

Entuzjazm, zapał, kreatywność i dziesiątki pomysłów na to, jak pozytywnie wpłynąć na branżę komunikacji marketingowej… Uczestnicy naszego programu liderskiego Marketing Masterminds, rozpoczęli już prace nad projektami Pro bono, które pozostawią po sobie w tej edycji. Podczas warsztatów decyzyjno-strategicznych, poprowadzonych przez trenera Rafała Opalińskiego, dopracowywali pomysły i szukali najciekawszych rozwiązań, których potrzebuje branża. Google – dziękujemy Projekty Pro Bono na rzecz branży – czas start

Spotkania inside the boardroom to dla uczestników naszego programu Marketing Masterminds potężna dawka inspiracji od wybitnych CEOs. Tym razem nie mogło być inaczej, skoro gościliśmy w siedzibie LOTTE Wedel na spotkaniu z CEO Firmy – Maciejem Hermanem. Imponujące doświadczenie i wiedza, otwartość Macieja w dzieleniu się i Jego ujmujące poczucie humoru sprawiły, że te dwie Spotkanie inside the boardroom z Maciejem Hermanem, CEO LOTTE Wedel

Za nami kolejne spotkanie w ramach programu liderskiego Marketing Masterminds. Tym razem uczestnicy mieli okazję gościć w Kancelarii Osborne Clarke na warsztatach dotyczących prawa reklamy: „Balansując między etyką a skutecznością”. Niezwykle ciekawa forma poruszenia trudnych i złożonych zagadnień, mnóstwo praktycznych przykładów i ekspercka wiedza najwyższej próby, sprawiły, że warsztaty poprowadzone przez mecenasa Olgierda Świerzewskiego stały się dla uczestników „Balansując między etyką a skutecznością” – warsztaty know how sharingowe z kancelarią Osborne Clarke

Solange Olszewska – wybitna przedsiębiorczyni, współzałożycielka i wieloletnia Prezeska firmy Solaris była Gościnią pierwszego spotkania z cyklu inside the boardroom dla uczestników II edycji naszego programu liderskiego Marketing Masterminds. Opowieści o fascynującej drodze zawodowej i niełatwych biznesowych wyborach, anegdoty z życia i niezwykła otwartość w dzieleniu się doświadczeniem – uczestnicy mogli poczuć się wyróżnieni i zainspirowani Pierwsze spotkanie inside the boardroom z udziałem Solange Olszewskiej

Zakończyliśmy kilkuetapowy proces selekcji do dwuletniego, bezpłatnego programu liderskiego Marketing Masterminds. Podczas inauguracji poznaliśmy 13 najlepszych z najlepszych – przyszłych liderów branży komunikacji marketingowej. Z przemową motywacyjną wystąpił Cezary Stypułkowski, Prezes mBank. To już druga edycja programu, którego celem jest znalezienie i wszechstronne wsparcie w rozwoju marketingowych talentów. Kandydatów do programu nominować mogli członkowie IAA Poznajcie uczestników II edycji Marketing Masterminds!

Jako IAA Polska mieliśmy przyjemność być partnerem największej konferencji marketingowej w Polsce – I LOVE MARKETING, która odbywała się już po raz szesnasty. Od 23 do 27 paździenika.w Multikinie Złote Tarasy kilkusetosobowa widownia miała okazję zobaczyć wybitnych prelegentów w 5 ścieżkach tematycznych: I ♥ ads & analytics, I ♥ social media, I ♥ marketing, I ♥ marketing international oraz Marketing Masterminds oraz CEO’s – branżowi eksperci na konferencji I LOVE MARKETING

„Misja Kapibara” to gra edukacyjna w unikalnej formie podcastu, skierowana do uczniów szkół podstawowych, którą pro bono przygotowali uczestnicy pierwszej edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds. Rozwiązując zagadkę kryminalną, dzieci mają szansę zrozumieć mechanizmy i technologie wykorzystywane w komunikacji reklamowej. Gra „Misja Kapibara” łączy w sobie elementy podcastu i gry karcianej. Angażuje i edukuje Marketing Masterminds IAA Polska twórcami edukacyjnej gry pro bono o mechanizmach działania reklamy: „Misja Kapibara”

Pierwsze spotkanie inside the boardroom z udziałem Solange Olszewskiej

Solange Olszewska – wybitna przedsiębiorczyni, współzałożycielka i wieloletnia Prezeska firmy Solaris była Gościnią pierwszego spotkania z cyklu inside the boardroom dla uczestników II edycji naszego programu liderskiego Marketing Masterminds. Opowieści o