Alicja Pietraszewska odpowiada
Communications & Business Director, Spark Foundry/ Publicis Groupe Polska
Sukces, z którego jestem dumna:
ma kilka wymiarów. Po pierwsze jest to wprowadzenie zintegrowanego, międzyagencyjnego podejścia do planowania komunikacji jako lider procesu i realny partner biznesowy klientów, co jest przez nich bardzo doceniane. Takie podejście daje też wspaniałą okazję do rozwoju kompetencji – odwaga mojego zespołu w odchodzeniu od silosowego myślenia i patrzenie na projekt z wielu perspektyw, napawa mnie dumą. Niezwykle cieszy mnie także docenienie mojej pracy przez branżę w postaci zdobytych nagród oraz zaproszeń do bycia członkiem jury w konkursach branżowych.
W pracy w branży komunikacji marketingowej najbardziej pasjonuje mnie:
jej złożoność wymagająca rozumienia i łączenia wielu perspektyw, między innymi: biznesu, odbiorców i ich zachowań, mediów czy technologii. Dodatkowo te elementy nieustająco zmieniają i przenikają się, co powoduje, że praca w branży komunikacji marketingowej jest zarazem pasjonująca jak i pełna wyzwań.