Bank Millennium, Grupa LOTOS i MediaCom Warszawa to nowi członkowie Stowarzyszenia

Data publikacji: 12 października, 2018

Zarząd IAA Polska. Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przyjął do grona swoich członków kolejnych, wiodących reklamodawców i dom mediowy pracujący dla największych marketerów.

Bank Millennium  jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, sieci indywidualnych doradców i bankowość elektroniczną. Strategicznym udziałowcem Banku jest Banco Comercial Portugues (Millennium bcp) – największy komercyjny bank w Portugalii. Bank Millennium stanowi centrum Grupy Banku Millennium w skład, której wchodzą: Millennium Leasing, Millennium Dom Maklerski i Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Liczba zatrudnionych pracowników przekracza 6000 osób.

LOTOS to polska grupa kapitałowa, której działalność ma strategiczne znaczenie dla krajowego i europejskiego bezpieczeństwa w sektorze energii. LOTOS wydobywa gaz ziemny i ropę naftową w Polsce, Norwegii oraz na Litwie. Należy do niego zlokalizowana w Gdańsku jedna z najnowocześniejszych europejskich rafinerii. Jest producentem i dostawcą wysokiej jakości paliw, asfaltów drogowych, olejów silnikowych oraz smarów. LOTOS to także sieć blisko 500 stacji paliw zlokalizowanych na terenie całego kraju.

Dom mediowy MediaCom Warszawa działa na polskim rynku od 1996 r. Wraz z Mindshare i Wavemaker wchodzi w skład GroupM, największej grupy negocjacyjnej w Polsce.Pracuje z jednymi z największych marketerów takich jak: Procter & Gamble, GSK, Play, Netia,The Coca-Cola Company, Mars, Bayer, Danone, Opel, PSA, Adidas czy Tesco. MediaCom Warszawa należy do najczęściej nagradzanych domów mediowych w Polsce, m.in. pięciokrotnie zdobył tytuł Domu Mediowego Roku, był również wyróżniany w konkursach efektywności (Effie) i innowacyjności (Innovations Awards).

„Z radością witamy w IAA Polska kolejnych, dużych reklamodawców i jeden z wiodących domów mediowych. Bardzo liczymy na wsparcie merytoryczne z Ich strony, szczególnie cenne w momencie, gdy decyduje się kształt badań mediowych w Polsce” powiedział Jerzy Minorczyk, dyrektor generalny IAA Polska.