BBDO, PIKE i Plum Research dołączają do IAA Polska

Data publikacji: 27 czerwca, 2019

Do grona członków statutowych IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy dołączyły kolejne firmy. Są to Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE), agencja BBDO i firma technologiczna Plum Research.

BBDO Warszawa to agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej, działająca w ramach globalnej grupy BBDO. Na całym świecie w BBDO pracuje ponad 15 000 osób w 289 agencjach, a firma obecna jest w 81 krajach. BBDO Warszawa to oddział liczący ponad 60 osób w działach kreacji, produkcji, strategii oraz digitalu. W ciągu 26 lat swojej działalności BBDO Warszawa zdobyło wiele nagród za kreatywność i biznesową wartość swoich prac. Obecnie w portfolio agencji znajdują się marki takie jak 3M, Bayer, Browar Namysłów, FritoLay, GetinBank, Mars, Mercedes-Benz, Essity (dawniej SCA), CEDC, Red Bull Mobile, Jacobs Douwe Egberts i Pepsico. Agencja BBDO Warszawa z sukcesem uruchomiła również globalny hub e-commerce – Molecular / BBDO, który wspiera globalnych klientów BBDO oraz lokalnych klientów zagranicznych biur BBDO w zakresie produkcji i consultingu szeroko rozumianej sprzedaży online.

BBDO, PIKE i Plum Research dołączają do IAA Polska

Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE) zrzesza prawie 100 firm stanowiących integralną część polskiego rynku mediów elektronicznych. Do Izby należą operatorzy szerokopasmowej komunikacji elektronicznej oraz producenci i dystrybutorzy sprzętu i usług wykorzystywanych przez operatorów w ich działalności biznesowej. Operatorzy – członkowie Izby docierają w całej Polsce do prawie 4,5 miliona abonentów, świadcząc usługi dostępu do programów telewizyjnych i radiowych, Internetu oraz telefonii cyfrowej. Reprezentują ponad 90% krajowego rynku telewizji kablowej.

BBDO, PIKE i Plum Research dołączają do IAA Polska

Plum Research to firma, która zajmuje się zajmuje się zbieraniem i przetwarzaniem danych telemetrycznych dla globalnych gigantów branży rozrywkowej. Jej klientami są hollywoodzkie studia filmowe i najwięksi nadawcy telewizyjni. Plum Research dokonuje dla swoich klientów głębokich analiz oglądalności treści i interakcji z reklamami.

BBDO, PIKE i Plum Research dołączają do IAA Polska

Od początku 2019 do Stowarzyszenia przystąpiło 9 nowych członków. W tej chwili łączna ich liczba wynosi 133.