BBDO, PIKE i Plum Research dołączają do IAA Polska
Data publikacji: 27 czerwca, 2019
Do grona członków statutowych IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy dołączyły kolejne firmy. Są to Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE), agencja BBDO i firma technologiczna Plum Research.
BBDO Warszawa to agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej, działająca w ramach globalnej grupy BBDO. Na całym świecie w BBDO pracuje ponad 15 000 osób w 289 agencjach, a firma obecna jest w 81 krajach. BBDO Warszawa to oddział liczący ponad 60 osób w działach kreacji, produkcji, strategii oraz digitalu. W ciągu 26 lat swojej działalności BBDO Warszawa zdobyło wiele nagród za kreatywność i biznesową wartość swoich prac. Obecnie w portfolio agencji znajdują się marki takie jak 3M, Bayer, Browar Namysłów, FritoLay, GetinBank, Mars, Mercedes-Benz, Essity (dawniej SCA), CEDC, Red Bull Mobile, Jacobs Douwe Egberts i Pepsico. Agencja BBDO Warszawa z sukcesem uruchomiła również globalny hub e-commerce – Molecular / BBDO, który wspiera globalnych klientów BBDO oraz lokalnych klientów zagranicznych biur BBDO w zakresie produkcji i consultingu szeroko rozumianej sprzedaży online.
Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE) zrzesza prawie 100 firm stanowiących integralną część polskiego rynku mediów elektronicznych. Do Izby należą operatorzy szerokopasmowej komunikacji elektronicznej oraz producenci i dystrybutorzy sprzętu i usług wykorzystywanych przez operatorów w ich działalności biznesowej. Operatorzy – członkowie Izby docierają w całej Polsce do prawie 4,5 miliona abonentów, świadcząc usługi dostępu do programów telewizyjnych i radiowych, Internetu oraz telefonii cyfrowej. Reprezentują ponad 90% krajowego rynku telewizji kablowej.
Plum Research to firma, która zajmuje się zajmuje się zbieraniem i przetwarzaniem danych telemetrycznych dla globalnych gigantów branży rozrywkowej. Jej klientami są hollywoodzkie studia filmowe i najwięksi nadawcy telewizyjni. Plum Research dokonuje dla swoich klientów głębokich analiz oglądalności treści i interakcji z reklamami.
Od początku 2019 do Stowarzyszenia przystąpiło 9 nowych członków. W tej chwili łączna ich liczba wynosi 133.