Business Consulting, UPC i Nestle wśród członków IAA Polska

Data publikacji: 20 lutego, 2020

 IAA Polska Polska wciąż się rozwija. W poczet nowych członków przyjęto kolejne trzy organizacje. Są to Business Consulting, UPC i Nestle. 

Business Consulting

Business Consulting istnieje na rynku od 32 lat. Jest to firma o zasięgu ogólnopolskim, która specjalizuje się w doradztwie i reklamie. Składa się z pięciu współpracujących ze sobą działów.

Dział Konsultingu zajmuje się doradztwem ekonomicznym i prawnym, realizuje analizy marketingowe i badania rynku oraz obsługuje spółki giełdowe. Pracownicy Mediów Miejskich zapewniają pełną obsługę w zakresie ogólnopolskich i regionalnych kampanii na nośnikach reklamy zewnętrznej. Agencja Komunikacji Marketingowej oferuje strategie promocji marek, projekty i realizacje kampanii reklamowych oraz promocyjnych. 

Dział Promocji Miast i Regionów odpowiada za marketingową obsługę samorządów, działa w segmencie zamówień publicznych. W ofercie Drukarni Cyfrowej znajduje się druk wielko- i małoformatowy. 

UPC

UPC Polska jest konwergentnym operatorem, dostawcą cyfrowych usług, który oferuje  rozwiązania telewizyjne, internet oparty na światłowodzie oraz telefonię mobilną i stacjonarną. Organizacja inwestuje w technologie przyszłości, treści i gigabitową sieć w Polsce. Dzięki temu wprowadziła do swej oferty światłowodowy internet o prędkości 1 Gb/s. 

Jakość usług oraz obsługi doceniana jest przez klientów – według badania NPS przeprowadzonego przez GemSeek Consulting UPC było najbardziej polecanym operatorem w 2018 roku. Z usług UPC korzysta niemal 1,5 mln klientów. W zasięgu sieci UPC znajduje się ponad 3,5 mln gospodarstw domowych, w ponad 150 miejscowościach w Polsce.

Nestle

Portfolio Nestle w Polsce to 1600 produktów i prawie 70 marek. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach: Warszawa, Kalisz, Nowa Wieś Wrocławska, Kargowa, Toruń, Lubicz, Nałęczów i Rzeszów.

Ponieważ celem Nestlé jest podnoszenie jakości  życia i dążenie do lepszej przyszłości, firma chce być liderem w przeciwdziałaniu zmianom klimatu powodowanym przez przemysł. Jednym z najważniejszych zobowiązań organizacji jest osiągnięcie zerowego poziomu emisji netto do 2050 roku.