CMO Summit 2018

Data publikacji: 14 marca, 2018

IAA Polska na CMO Summit 2018

Inspiracją dla tego wydarzenia stał się raport „Pozycja dyrektora marketingu w przedsiębiorstwie oraz relacje działu marketingu z dostawcami usług marketingowych” wydany przez IAA Polska wiosną 2017 roku*. Uczestnikom konferencji zaprezentowali go i przedstawiony podczas wystąpienia na konferencji przez Jacek Olechowski – Prezesa IAA Polska oraz Rafał Jakubowski – Wiceprezes

„Dla Stowarzyszenia skupiającego przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej, konferencja adresowana do CMOs znakomicie wpisuje się w naszą strategię budowania pozycji dyrektora marketingu w firmie, jako najbardziej naturalnego partnera dla dostawców usług marketingowych”, powiedział Jerzy Minorczyk, dyrektor generalny IAA Polska.

„Tematem przewodnim wydarzenia było “Challenge Now – Success Tomorrow”. Podczas konferencji dyskutowano o roli dyrektora marketingu w firmie i o wyzwaniach stojących dziś przed nim, tak, aby zarówno  ich firmy jak i oni sami odnieśli sukces w przyszłości” powiedziała Marta Macke, Managing Partner Shortlist Consulting. „Prelegenci koncentrowali się na ewoluującej roli marketingu w dynamicznie zmieniającym się cyfrowym świecie, na kompetencjach, jakie jutro będą kluczowe, a także na inspiracjach wśród tych, którzy już odnieśli sukces”.

Tematem prelekcji Jacka Santorskiego, Psychologa Biznesu i Pawła Nizińskiego, Partnera Goodbrand/CEO BETTER  był  „Marketing na dobre i na złe?” , natomiast Jarosław Bachowski, Partner Zarządzający w Egon Zehnder Próbował znaleźć odpowiedź na pytanie:  „Jakiego CMO szukają dziś firmy”?

O efektywnej komunikacji do starzejącego się społeczeństwa opowiadali:  Marcin Samek, Strategy & Social Media Director i Anna Natasza Górecka, Strategic Planner, McCann Worldgroup, natomiast Piotr Piętka, CEO z Publicis Media omawiał temat: „Czy CMO powinien myśleć tylko o ROI”?

Kolejnym ciekawym zagadnieniem było „Turning data into gold”. Autorami tego wystąpienia byli: Paweł Godula, Chief Data Scientist i Leszek Kobyliński, Head of Big Data Solutions, Netsprint Group.

Rafał Plutecki, CEO Campus Warsaw a GOOGLE Space wystąpił z prezentacją: „Czego CMO może nauczyć się od START-UPów”, natomiast Monika Bis, Dyrektor Centralnych Zakupów i Administracji z Medicover zajęła się tematem „Zakupy we współpracy z marketingiem – ofiara, kat czy wybawiciel”.

Jednym z punktów agendy była też prelekcja Tadeusza Żórawskiego, dyrektora projektu badawczego w IAA Polska, który zaktualizował wiedzę uczestników na temat projektu nowych badań mediów, realizowanego obecnie przez Stowarzyszenie.

„Ciekawą i innowacyjną propozycją z punktu widzenia dyrektorów marketingu były również sesje Speed Dating podczas, których zaproszeni goście mieli możliwość poznać  potencjalnych partnerów i nawiązać nowe kontakty biznesowe” – dodał Rafał Karski, Partner Shortlist Consulting, wieloletni, doświadczony CMO.

*Na podstawie badania zrealizowanego przez GfK Polonia

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wydarzenia: