Coraz liczniejsza kuria marketerów IAA Polska

Data publikacji: 31 stycznia, 2018

ING Bank Śląski S.A. oraz Volkswagen Group Poland to kolejni marketerzy, którzy przystąpili do Stowarzyszenia.

Zarząd z satysfakcją powitał nowych członków, którzy wzmacniają reprezentację największych reklamodawców i deklarują aktywne włączenie się w inicjatywy realizowane przez IAA Polska.

ING Bank Śląski S.A.

ING Bank Śląski od 2001 roku wchodzi w skład holenderskiej grupy finansowej ING. Oferuje produkty bankowe (kredyty hipoteczne, gotówkowe, karty kredytowe, lokaty, konta) dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. Akcje banku od 1993 roku notowane są na warszawskiej giełdzie.
ING Bank Śląski realizuje strategię biznesową z uwzględnieniem potrzeb klientów, pracowników, otoczenia społecznego i środowiska naturalnego. Aktualnie ING Bank Śląski S.A to 374 placówek bankowych, ponad 4 mln klientów indywidualnych oraz 53,3 tys. klientów instytucjonalnych.

Volkswagen Group Poland

Marka Volkswagen jest obecna na ponad 150 rynkach na całym świecie, w 2017 wyprodukowano ponad 6 mln samochodów w ponad 50 fabrykach, w 14 krajach. Aktualnie Volkswagen zatrudnia 198.000 pracowników na całym świecie, marka posiada też ponad 7.700 punktów dealerskich, w których pracuje 74.000 osób. Pojazdy elektryczne, inteligentna mobilność oraz cyfrowa przemiana to główne punkty strategii marki na przyszłość. W 2017 roku w międzynarodowym rankingu kreatywności „Gunn 100” marka Volkswagen zajęła pierwsze miejsce w gronie 50 najważniejszych reklamodawców na świecie.