Członkowie IAA Polska wybrani do władz Rady Reklamy i do Komisji Etyki Reklamy.

Data publikacji: 16 grudnia, 2016

radareklamylogo

16 grudnia odbyło się walne zebranie członków Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy. W skład zarządu na nową kadencję powołano min. Jerzego Minorczyka – dyrektora generalnego IAA Polska.

  • Nowy zarząd będzie pracował w następującym składzie: Włodzimierz Schmidt, Grażyna Skarżyńska,
  • Paweł Tyszkiewicz, Jacek Barankiewicz, Marek Frąckowiak, Jerzy Minorczyk, Andrzej Gantner,
  • Blanka Chmurzyńska-Brown, Marek Przeździak. Na prezesa zarządu ponownie został wybrany Jacek Barankiewicz.

Walne zebranie członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wybrało też członków Komisji Etyki Reklamy.

W gronie arbitrów znaleźli się również reprezentanci członków naszego Stowarzyszenia:

Zofia Sanejko Universal McCann, Rafał Baran 4fun Media, Rafał Karski Media Impact Polska, Małgorzata Augustyniak AMS, Andrzej Garapich TVP S.A. i Bohdan Pawłowicz.