Do IAA Polska dołącza The & Partnership oraz Paweł Kuczma z Pure Play
Data publikacji: 18 lutego, 2019
Do grona członków zrzeszonych w IAA Polska Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy dołączyło dwóch kolejnych. Są to agencja The & Partnership oraz Paweł Kuczma reprezentujący firmę Pure Play.
Międzynarodowa agencja, która stawia na integrację kreacji i mediów. The & Partnership wierzy, że przyszłość tkwi w odważnych pomysłach, które łączą kreatywność z analizą danych, technologią i sztuczną inteligencją. Firma działa na polskim rynku od 2017 roku i jest częścią grupy WPP.
Paweł Kuczma reprezentujący firmę Pure Play
Dyrektor zarządzający Pure Play, specjalizującej się w realizacji kampanii Digital z naciskiem na Programmatic i kompleksowym doradztwie w tym zakresie. Związany z reklamą w internecie od 2009 roku. Jest również wykładowcą na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada tytuł doktora nauk humanistycznych w zakresie nauk o mediach.
Stowarzyszenie IAA Polska liczy prawie 130 członków.