Facebook i Audytorium 17 nowymi członkami IAA Polska
Data publikacji: 30 października, 2017
Zarząd IAA Polska. Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przyjął do grona swoich członków serwis społecznościowy Facebook oraz grupę radiową Audytorium 17. Wzmocnili Oni kurię mediów, w której aktualnie reprezentowane są prawie wszystkie najważniejsze grupy mediowe.
Założony w 2004 roku Facebook łączy ponad 2 miliardy ludzi z całego świata. Z platformy korzysta ponad 70 milionów firm, które wykorzystują najpopularniejsze trendy w świecie marketingu – wideo oraz mobile – by precyzyjnie docierać z przekazem wprost do klientów. Facebook to również miejsce, w którym marki i przedsiębiorcy łączą się ze swoimi klientami. W Polsce każdego miesiąca z Facebooka korzysta ponad 15 milionów ludzi, w tym ponad 13 milionów za pomocą urządzeń mobilnych.
Grupa Radiowa AUDYTORIUM 17 reprezentuje siedemnaście Rozgłośni Regionalnych Polskiego Radia, sześć wyspecjalizowanych programów lokalnych, (tzw. anten miejskich) i trzy stacje nadające wyłącznie w technologii DAB+. W/w stacje pokrywają zasięgiem sto procent terytorium Polski. Audytorium 17 zapewnia Klientom pełną obsługę zakupu czasu reklamowego i planowania kampanii reklamowych, a także w zakresie promocji na wszystkich tych antenach. Dwanaście spośród siedemnastu Rozgłośni zajmuje pierwsze miejsce wśród wszystkich lokalnych radiostacji nadających na obszarze 16 województw. Rozgłośnie te są liderami w rankingach rozpoznawalności, wiarygodności i zaufania.
W najbliższych dniach do IAA Polska formalnie przystąpi kilku kolejnych, nowych członków, tym razem będą to marketerzy z grupy największych reklamodawców.