Gemius Polska nowym członkiem IAA Polska.

Data publikacji: 26 października, 2016

Zarząd IAA Polska. Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przyjął do grona swoich członków agencję badawczą Gemius Polska. To trzecia firma badawcza w wśród członków Stowarzyszenia.

Gemius to międzynarodowa firma  prowadząca działalność w 20 krajach Europy i Bliskiego Wschodu, również
w Polsce.  Jest liderem i prekursorem  w dziedzinie badań internetu i
badań za pośrednictwem internetu w Europie.  W swojej ofercie posiadają usługi analityczne i doradcze typu site-centric i user – centric, narzędzia do badania zachowania internautów na witrynach (gemius Traffic), ich profilu społeczno – demograficznego (gemius Profile), jakości dostępu do serwisów WWW (gemius Usabillity) czy też skuteczności prowadzonych w internecie kampanii reklamowych ( gemius Effect). Poza tym realizują badania na zlecony przez klientów temat ( gemius AdHoc), badania zachowań użytkowników odtwarzających materiały multimedialne w sieci ( gemius Stream ) oraz badania umożliwiające pomiar i prezentację wszystkich kliknięć dokonanych przez internautów w danej witrynie (gemius HeatMap)