GfK Polonia realizuje badanie dyrektorów marketingu na zlecenie IAA Polska.
Data publikacji: 9 listopada, 2016
IAA Polska. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy zleciło GfK Polonia realizację badania, którego celem jest opisanie aktualnej pozycji CMO i działów marketingu w przedsiębiorstwach oraz relacji tych działów z dostawcami usług marketingowych.
Managerowie GfK Polonia przeprowadzają wywiady bezpośrednie z dyrektorami marketingu z grupy TOP-100 reklamodawców reprezentujących 8 największych branż korzystających z reklamy:
– Żywność i napoje (alkoholowe i bezalkoholowe)
– uroda i pielęgnacja, chemia
– leki OTC i suplementy,
– dobra trwałe AGD i RTV, elektronika użytkowa
– handel oraz e-commerce
– bankowość, ubezpieczenia i inwestycje
– motoryzacja
– media i telecomy
Jednym z priorytetów, jakie zarząd IAA Polska przyjął na początku bieżącej kadencji było podjęcie działań służących budowie prestiżu CMO jako osoby odpowiedzialnej za strategię rozwoju w firmach intensywnie korzystających z reklamy. Po opublikowaniu wyników badania, które nastąpi na początku marca przyszłego roku poinformujemy o następnych działaniach przybliżających nas do tego celu. Projekt realizujemy we współpracy z magazynem
Media & Marketing Polska.