IAA Polska z czterema nowymi członkami: dołączają do nas Grupa RMF, Antal, RTB House i Carrefour
Data publikacji: 25 stycznia, 2022
Kolejne organizacje dołączają do naszego stowarzyszenia. Do kurii mediów przystępuje Grupa RMF , do kurii professional services – agencja rekrutacyjna Antal oraz agencja reklamowa RTB House, zaś do kurii reklamodawców – Carrefour Polska.
Grupa RMF działa na rynku radiowym od 1997 roku, obecnie jest największym nadawcą radiowym w kraju. Jej podstawowym przedmiotem działalności jest sprzedaż czasu reklamowego w stacjach radiowych RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic oraz powierzchni reklamowej w serwisach internetowych Grupy. W skład Grupy RMF wchodzą ogólnopolskie radio RMF FM – największa polska rozgłośnia, działająca od 1990 roku, sieć RMF MAXXX – grupa stacji lokalnych i regionalnych w formacie CHR oraz RMF Classic – ponadregionalne radio obecne w 21 miastach Polski grające muzykę filmową i klasyczną oraz poruszające tematy kultury i sztuki. https://www.gruparmf.pl/
Antal to jeden z liderów rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR, w Polsce od 1996 roku. Prowadzi projekty w kraju i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw ze wszystkich sektorów gospodarki. W Antal działa 10 dywizji rekrutacyjnych oraz zespoły doradzające firmom w zakresie oceny i rozwoju pracowników, employer branding i analiz rynkowych. https://antal.pl/
RTB House to globalna firma dostarczająca technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie. Autorski mechanizm zakupu reklam jest pierwszym na świecie opartym w całości o algorytmy Deep Learning. Umożliwia reklamodawcom osiąganie wyjątkowych efektów i realizowanie celów na każdym etapie lejka sprzedażowego. Założoną w 2012 roku firmę RTB House tworzy ponad 1000 specjalistów w przeszło 30 lokalizacjach na całym świecie. RTB House obsługuje ponad 3000 kampanii dla klientów z regionów EMEA, APAC i obu Ameryk. https://www.rtbhouse.com/
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Jako innowator branży jeden ze światowych liderów handlu spożywczego Carrefour jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników. https://serwiskorporacyjny.carrefour.pl/
IAA Polska jest jedyną organizacją w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 140 i to grono stale się powiększa.