Szeregi IAA Polska powiększają się. Dołączają Huawei i Polpharma

Tylko w ciągu ostatnich trzech miesięcy, do naszego stowarzyszenia przystąpiło 10 organizacji – BNP Paribas, Business Consulting, Henkel Jeronimo Martins, L’Oreal, Mondelēz, Nestlé, UPC. W zeszłym tygodniu deklaracje członkowskie podpisały Huawei i Polpharma.

W IAA Polska zrzeszamy grupy mediowe i reklamowe oraz reklamodawców. Ta ostatnia systematycznie się powiększa o reprezentantów różnych branż. Dzięki różnorodności mamy mnogość spojrzeń na komunikację marketingową w naszym kraju.

Huawei oferuje rozwiązania w czterech obszarach — sieci telekomunikacyjne, IT, urządzenia inteligentne i usługi chmurowe. Obsługuje nie tylko osoby prywatne, lecz także instytucje. Organizacja powstała w 1987 r. w Chinach. Posiada placówki badawcze na całym świecie, między innymi w Chinach, Francji, Indiach, Japonii, Niemczech, Rosji, Szwecji oraz Wielkiej Brytanii. W 2019 r., w dorocznym badaniu najbardziej wartościowych marek BrandZ 1000 Huawei uplasowało się na 47. miejscu.

Polpharma i spółka stowarzyszona oferują 600 produktów, w tym leki na receptę i stosowane w lecznictwie zamkniętym, leki dostępne bez recepty (OTC), suplementy diety, wyroby medyczne, kosmetyki i fitofarmaceutyki. Organizacja specjalizuje się w kardiologii, gastroenterologii oraz neurologii. Posiada 7 zakładów produkcyjnych w Polsce, Rosji i Kazachstanie oraz 7 ośrodków badań i rozwoju. Należy do grona 20 największych firm generycznych na świecie.

Mamy nadzieję, że nowi członkowie zaangażują się w nasze nowe projekty. Już wkrótce ogłosimy rozpoczęcie programu mentorskiego Young Professionals, który wspiera przyszłych liderów branży komunikacji marketingowej w Polsce. Przygotowaliśmy także cykl spotkań z ekspertami. W trakcie kameralnych wydarzeń, nasi członkowie będą dyskutować z tymi praktykami, których niestandardowe i innowacyjne podejście wpłynęło na rozwój marketingu w Polsce.