IAA GLOBAL Z NOWYM PREZYDENTEM

Data publikacji: 30 listopada, 2020

Poznaliśmy nowe władze IAA. Prezydentem został Joel Edmund Nettey, uznany ekspert komunikacji marketingowej. Z sukcesem kierował wieloma międzynarodowymi agencjami w Ghanie, w tym DDB, Saatchi & Saatchi i Publicis. Jak zapowiedział, IAA pod jego kierownictwem skoncentruje się na czterech kluczowych filarach – różnorodności i integracji, kreatywności i innowacjach, kwestiach regulacyjnych oraz edukacji.

W Zarządzie Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Global znaleźli się m.in.:

Joel Nettey, IAA Chairman & World President
Sasan Saeidi – SVP
Venanzio Camarra – Treasurer
Carol Schuster – General Secretary
Sundar Swamy – Immediate Past-World President
Beatrice Cox-Riesenfelder– VP/Area Director Europe
Paweł Kowalewski – VP Creativity

Paweł Kowalewski jako Vice President Creativity będzie odpowiadał za wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie komunikacji marketingowej
w oddziałach IAA w 76 krajach. To kolejny awans Pawła Kowalewskiego, w strukturach IAA. Wcześniej dwa razy z rzędu był powoływany na szefa Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Global na Europę oraz pełnił funkcję wiceprezesa zarządu odpowiedzialnego za globalny rozwój stowarzyszenia. Czterokrotnie piastował również stanowisko prezesa polskiego oddziału IAA, którego jest założycielem. Aktualnie, trzecią kadencję z rzędu, jest członkiem rady nadzorczej IAA Polska.