IAA Polska na Europejskim Kongresie Gospodarczym
Data publikacji: 27 kwietnia, 2022
Za nami pełen ciekawych wystąpień Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach.
Podczas wydarzenia obecni byli członkowie rządu, parlamentów polskiego i europejskiego oraz bardzo liczna reprezentacja biznesu i mediów.
Zaprezentowali się również Członkowie IAA Polska. Poniżej podsumowujemy Ich wybrane wystąpienia.
W poniedziałek 25 kwietnia o godz. 16:30 odbyła się sesja „Women leaders – kobiety w biznesie” z udziałem Doroty N. Haller, Dyrektorki Marketingu, Komunikacji i E-commerce, CMO w Huawei CBG Polska, wiceprezeski IAA Polska.
Zainteresowanie publiczności i mediów oraz żywa dyskusja, która przeniosła się do kuluarów, pokazały, jak ważna jest rozmowa o przywództwie kobiet i potrzebie ich doceniania.
W drugim dniu Kongresu o godz. 13.30 w panelu dyskusyjnym poświęconym marketingowi przyszłości udział wzięli m.in. reprezentanci naszych członków: Publicis Groupe oraz Screen Network w osobach Piotra Piętki i Damiana Reznera, a także dyrektor generalny IAA Polska Jerzy Minorczyk.
We wtorek 26 kwietnia odbyła się także wzruszająca uroczystość, podczas której przedstawiciele polskiego biznesu uhonorowani zostali Wektorami Serca za spektakularne, efektywne współdziałanie w organizacji pomocy Ukrainie pogrążonej w wojnie. Wśród wyróżnionych znalazł się m.in. Rafał Kupidura Owner & CEO – IF NATION GROUP, pełnomocnik Zarządu IAA Polska ds. pomocy uchodźcom z Ukrainy. Nagrody przyznawane przez Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej wręczał ambasador Ukrainy w Polsce Andrij Deszczyca.
Warto odnotować również panel Zmiany na rynku mediów moderowany przez naszego członka – Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej z udziałem m. in. Rafała Jakubowskiego, wiceprezesa IAA Polska i Marcina Perego, członka Stowarzyszenia, który odbył się w środę 27 kwietnia o godz. 9.30. Tematem dyskusji była przyszłość badań konsumpcji mediów w Polsce.