IAA Polska na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Data publikacji: 27 kwietnia, 2022

Za nami pełen ciekawych wystąpień Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach.

Podczas wydarzenia obecni byli członkowie rządu, parlamentów polskiego i europejskiego oraz bardzo liczna reprezentacja biznesu i mediów.
Zaprezentowali się również Członkowie IAA Polska. Poniżej podsumowujemy Ich wybrane wystąpienia.

IAA Polska na Europejskim Kongresie Gospodarczym

W poniedziałek 25 kwietnia o godz. 16:30 odbyła się sesja „Women leaders – kobiety w biznesie” z udziałem Doroty N. Haller, Dyrektorki Marketingu, Komunikacji i E-commerce, CMO w Huawei CBG Polska, wiceprezeski IAA Polska.

Zainteresowanie publiczności i mediów oraz żywa dyskusja, która przeniosła się do kuluarów, pokazały, jak ważna jest rozmowa o przywództwie kobiet i potrzebie ich doceniania.

IAA Polska na Europejskim Kongresie Gospodarczym

W drugim dniu Kongresu o godz. 13.30 w panelu dyskusyjnym poświęconym marketingowi przyszłości udział wzięli m.in. reprezentanci naszych członków: Publicis Groupe oraz Screen Network w osobach Piotra PiętkiDamiana Reznera, a także dyrektor generalny IAA Polska Jerzy Minorczyk.

IAA Polska na Europejskim Kongresie Gospodarczym

We wtorek 26 kwietnia odbyła się także wzruszająca uroczystość, podczas której przedstawiciele polskiego biznesu uhonorowani zostali Wektorami Serca za spektakularne, efektywne współdziałanie w organizacji pomocy Ukrainie pogrążonej w wojnie. Wśród wyróżnionych znalazł się m.in. Rafał Kupidura Owner & CEO – IF NATION GROUP, pełnomocnik Zarządu IAA Polska ds. pomocy uchodźcom z Ukrainy. Nagrody przyznawane przez Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej wręczał ambasador Ukrainy w Polsce Andrij Deszczyca.

IAA Polska na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Warto odnotować również panel Zmiany na rynku mediów moderowany przez naszego członka – Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej z udziałem m. in. Rafała Jakubowskiego, wiceprezesa IAA Polska i Marcina Perego, członka Stowarzyszenia, który odbył się w środę 27 kwietnia o godz. 9.30. Tematem dyskusji była przyszłość badań konsumpcji mediów w Polsce.