Celem naszej nowej inicjatywy – IAA POWER PODCASTY – jest dialog, dyskusja branży marketingowej i dzielenie się wiedzą poprzez przekazywanie wartościowych i inspirujących treści.
Podcasty są pulsem branży komunikacji marketingowej i są tworzone w dwóch formatach:

1) w krótkiej i przystępnej formie staramy się reagować na najbardziej aktualne tematy branżowe, dopytując naszych gości o to, czego zabrakło w oficjalnych informacjach wysyłanych do mediów lub prosząc Ich o komentarze,

2) w dłuższych, kilkudziesięciominutowych rozmowach „jeden na jeden” zmierzymy się z tematami wymagającymi głębszej analizy – wymienię kilka przykładowych:

🔹 Jakie wyzwania stoją obecnie przed marketingiem?
🔹 Jaka jest kondycja branży komunikacji?
🔹 Czy digital rządzi?
🔹 Czy pay gap to problem w reklamie?…

Wyemitowany już został pierwszy odcinek podcastu. W pierwszej odsłonie Gościem Jerzego Minorczyka, Dyrektora Generalnego IAA Polska był Mirosław Kalinowski, Dyrektor Krajowego Instytutu Mediów, który to instytut w niestandardowy sposób próbuje znaleźć swoje miejsce na rynku agencji badawczych.

SPOTIFY

Podcast w wersji video  znaleźć można tutaj: https://www.youtube.com/results?search_query=kulisy+bada%C5%84+kosumcji+medi%C3%B3w

A zadane pytania, które odsłaniają kulisy badań mediów, to m.in:

🔹 Ile milionów złotych wynosi budżet Krajowego Instytutu Mediów – jak i na co jest wydawany?

🔹 Kto zdecydował o zrealizowaniu kolejnego, deklaratywnego badania słuchalności?
🔹 Dlaczego nie zaangażowano żadnej dużej agencji badawczej z doświadczeniem w
 badaniach mediów?

🔹 Jaką rolę w tym projekcie spełnia Centralne Biuro Antykorupcyjne?
🔹 Czy to jednak KIM zrealizuje badanie jednoźródłowe konsumpcji mediów w Polsce?