Celem naszej nowej inicjatywy – IAA POWER PODCASTY – jest dialog, dyskusja branży marketingowej i dzielenie się wiedzą poprzez przekazywanie wartościowych i inspirujących treści.
Podcasty są pulsem branży komunikacji marketingowej i są tworzone w dwóch formatach:

1) w krótkiej i przystępnej formie staramy się reagować na najbardziej aktualne tematy branżowe, dopytując naszych gości o to, czego zabrakło w oficjalnych informacjach wysyłanych do mediów lub prosząc Ich o komentarze,

2) w dłuższych, kilkudziesięciominutowych rozmowach „jeden na jeden” zmierzymy się z tematami wymagającymi głębszej analizy – wymienię kilka przykładowych:

🔹 Jakie wyzwania stoją obecnie przed marketingiem?
🔹 Jaka jest kondycja branży komunikacji?
🔹 Czy digital rządzi?
🔹 Czy pay gap to problem w reklamie?…

W pierwszej odsłonie Gościem Jerzego Minorczyka, Dyrektora Generalnego IAA Polska był Mirosław Kalinowski, Dyrektor Krajowego Instytutu Mediów, który to instytut w niestandardowy sposób próbuje znaleźć swoje miejsce na rynku agencji badawczych.

Podcast w wersji video  znaleźć można tutaj:

A zadane pytania, które odsłaniają kulisy badań mediów, to m.in:

🔹 Ile milionów złotych wynosi budżet Krajowego Instytutu Mediów – jak i na co jest wydawany?

🔹 Kto zdecydował o zrealizowaniu kolejnego, deklaratywnego badania słuchalności?
🔹 Dlaczego nie zaangażowano żadnej dużej agencji badawczej z doświadczeniem w
 badaniach mediów?

🔹 Jaką rolę w tym projekcie spełnia Centralne Biuro Antykorupcyjne?
🔹 Czy to jednak KIM zrealizuje badanie jednoźródłowe konsumpcji mediów w Polsce?

 

Gościem drugiego podcastu IAA POWER PODCAST był Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający w firmie Wedel.

Dorota HallerWiceprezeska IAA Polska, prowadząca rozmowę zapytała między innymi o to, jak permanentne zmiany i czas niepewności wpływają na styl zarządzania.

Oto co odpowiedział Jej rozmówca:

Dyskutując o kulturze organizacyjnej Wedel, za cel postawiliśmy sobie element, który nawet wpisaliśmy do misji firmy: chcemy być organizacją, która jest gotowa na permanentną zmianę. Naszych pracowników przyzwyczajamy do tego, że zmiana jest, zmiana będzie. Mówimy: bądźcie gotowi na zmianę, ale i antycypujcie zmiany – szukajcie usprawnień, czy polepszeń procesów.

Zapraszamy do odsłuchania podcastu:

i do obejrzenia wersji video:

 

Tematem trzeciej odsłony podcastu była przyszłość internetu i metaverse.

Tym razem gościliśmy Roberta Bednarskiego, Country Directora Central & Eastern Europe, Meta.

Jakimi inspiracjami podzielił się z nami w rozmowie z Agnieszką Sorą, Prezeską IAA Polska?

🔹 Jaka będzie przyszłość internetu?
🔹 W co powinny inwestować firmy technologiczne?
🔹 A na co powinni zwrócić uwagę internetowi twórcy, odbiorcy i marketerzy?

Zapraszamy do wysłuchania podcastu, dostępnego na:

oraz zobaczenia wersji video tutaj: