IAA POWER PODCASTY – nowy format branżowej dyskusji
Data publikacji: 1 czerwca, 2022

Celem naszej nowej inicjatywy – IAA POWER PODCASTY – jest dialog, dyskusja branży marketingowej i dzielenie się wiedzą poprzez przekazywanie wartościowych i inspirujących treści.
Podcasty są pulsem branży komunikacji marketingowej i są tworzone w dwóch formatach:
- w krótkiej i przystępnej formie staramy się reagować na najbardziej aktualne tematy branżowe, dopytując naszych gości o to, czego zabrakło w oficjalnych informacjach wysyłanych do mediów lub prosząc Ich o komentarze,
- w dłuższych, kilkudziesięciominutowych rozmowach „jeden na jeden” zmierzymy się z tematami wymagającymi głębszej analizy – wymienię kilka przykładowych:
- Jakie wyzwania stoją obecnie przed marketingiem?
- Jaka jest kondycja branży komunikacji?
- Czy digital rządzi?
- Czy pay gap to problem w reklamie?…
W pierwszej odsłonie Gościem Jerzego Minorczyka, Dyrektora Generalnego IAA Polska był Mirosław Kalinowski, Dyrektor Krajowego Instytutu Mediów, który to instytut w niestandardowy sposób próbuje znaleźć swoje miejsce na rynku agencji badawczych.
Podcast w wersji video znaleźć można tutaj:

- Ile milionów złotych wynosi budżet Krajowego Instytutu Mediów – jak i na co jest wydawany?
- Kto zdecydował o zrealizowaniu kolejnego, deklaratywnego badania słuchalności?
- Dlaczego nie zaangażowano żadnej dużej agencji badawczej z doświadczeniem w badaniach mediów?
- Jaką rolę w tym projekcie spełnia Centralne Biuro Antykorupcyjne?
- Czy to jednak KIM zrealizuje badanie jednoźródłowe konsumpcji mediów w Polsce?
Gościem drugiego podcastu IAA POWER PODCAST był Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający w firmie Wedel.
Dorota Haller, Wiceprezeska IAA Polska, prowadząca rozmowę zapytała między innymi o to, jak permanentne zmiany i czas niepewności wpływają na styl zarządzania.
Oto co odpowiedział Jej rozmówca:
Dyskutując o kulturze organizacyjnej Wedel, za cel postawiliśmy sobie element, który nawet wpisaliśmy do misji firmy: chcemy być organizacją, która jest gotowa na permanentną zmianę. Naszych pracowników przyzwyczajamy do tego, że zmiana jest, zmiana będzie. Mówimy: bądźcie gotowi na zmianę, ale i antycypujcie zmiany – szukajcie usprawnień, czy polepszeń procesów.
Zapraszamy do odsłuchania podcastu:
i do obejrzenia wersji video:
Tym razem gościliśmy Roberta Bednarskiego, Country Directora Central & Eastern Europe, Meta.
Jakimi inspiracjami podzielił się z nami w rozmowie z Agnieszką Sorą, Prezeską IAA Polska?
- Jaka będzie przyszłość internetu?
- W co powinny inwestować firmy technologiczne?
- A na co powinni zwrócić uwagę internetowi twórcy, odbiorcy i marketerzy?
Zapraszamy do wysłuchania podcastu, dostępnego na:
oraz zobaczenia wersji video tutaj:
– Zakup innej marki – jakich pułapek trzeba unikać?
– Kto ma prawa autorskie do wytworów sztucznej inteligencji?
– Czym może grozić przywłaszczenie kulturowe czy „zabawy” ze znakiem towarowym?
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziecie w kolejnym IAA POWER PODCAST na temat ochrony własności intelektualnej.
W odcinku poprowadzonym przez Zofię Sanejko gościła ekspertka Małgorzata Gradek – Lewandowska, radczyni prawna, rzeczniczka patentowa, mediatorka, partnerka w kancelarii Lewandowski Gradek Lewandowska sp. p r pr. (LGL).
Serdecznie zapraszamy do wysłuchania/ obejrzenia podcastu, dostępnego na: