IAA POWER PODCASTY – nowy format branżowej dyskusji

Data publikacji: 1 czerwca, 2022

3377BD7B-1505-4A97-95CB-BDECC9DC58AC (1) — kopia (1)

Celem naszej nowej inicjatywy – IAA POWER PODCASTY – jest dialog, dyskusja branży marketingowej i dzielenie się wiedzą poprzez przekazywanie wartościowych i inspirujących treści.
Podcasty są pulsem branży komunikacji marketingowej i są tworzone w dwóch formatach:

  1. w krótkiej i przystępnej formie staramy się reagować na najbardziej aktualne tematy branżowe, dopytując naszych gości o to, czego zabrakło w oficjalnych informacjach wysyłanych do mediów lub prosząc Ich o komentarze,
  2. w dłuższych, kilkudziesięciominutowych rozmowach „jeden na jeden” zmierzymy się z tematami wymagającymi głębszej analizy – wymienię kilka przykładowych:
  • Jakie wyzwania stoją obecnie przed marketingiem?
  • Jaka jest kondycja branży komunikacji?
  • Czy digital rządzi?
  • Czy pay gap to problem w reklamie?…

W pierwszej odsłonie Gościem Jerzego Minorczyka, Dyrektora Generalnego IAA Polska był Mirosław Kalinowski, Dyrektor Krajowego Instytutu Mediów, który to instytut w niestandardowy sposób próbuje znaleźć swoje miejsce na rynku agencji badawczych.

Podcast w wersji video  znaleźć można tutaj:

A zadane pytania, które odsłaniają kulisy badań mediów, to m.in:

  • Ile milionów złotych wynosi budżet Krajowego Instytutu Mediów – jak i na co jest wydawany?
  • Kto zdecydował o zrealizowaniu kolejnego, deklaratywnego badania słuchalności?
  • Dlaczego nie zaangażowano żadnej dużej agencji badawczej z doświadczeniem w badaniach mediów?
  • Jaką rolę w tym projekcie spełnia Centralne Biuro Antykorupcyjne?
  • Czy to jednak KIM zrealizuje badanie jednoźródłowe konsumpcji mediów w Polsce?

Gościem drugiego podcastu IAA POWER PODCAST był Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający w firmie Wedel.

Dorota HallerWiceprezeska IAA Polska, prowadząca rozmowę zapytała między innymi o to, jak permanentne zmiany i czas niepewności wpływają na styl zarządzania.

Oto co odpowiedział Jej rozmówca:

Dyskutując o kulturze organizacyjnej Wedel, za cel postawiliśmy sobie element, który nawet wpisaliśmy do misji firmy: chcemy być organizacją, która jest gotowa na permanentną zmianę. Naszych pracowników przyzwyczajamy do tego, że zmiana jest, zmiana będzie. Mówimy: bądźcie gotowi na zmianę, ale i antycypujcie zmiany – szukajcie usprawnień, czy polepszeń procesów.

Zapraszamy do odsłuchania podcastu:

i do obejrzenia wersji video:

Tematem trzeciej odsłony podcastu była przyszłość internetu i metaverse.

Tym razem gościliśmy Roberta Bednarskiego, Country Directora Central & Eastern Europe, Meta.

Jakimi inspiracjami podzielił się z nami w rozmowie z Agnieszką Sorą, Prezeską IAA Polska?

  • Jaka będzie przyszłość internetu?
  • W co powinny inwestować firmy technologiczne?
  • A na co powinni zwrócić uwagę internetowi twórcy, odbiorcy i marketerzy?

Zapraszamy do wysłuchania podcastu, dostępnego na:

oraz zobaczenia wersji video tutaj:

– Dlaczego własność intelektualna to firmowy skarb? Gdzie go szukać i jak go ochronić?
– Zakup innej marki – jakich pułapek trzeba unikać?
– Kto ma prawa autorskie do wytworów sztucznej inteligencji?
– Czym może grozić przywłaszczenie kulturowe czy „zabawy” ze znakiem towarowym?

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziecie w kolejnym IAA POWER PODCAST na temat ochrony własności intelektualnej. 
W odcinku poprowadzonym przez Zofię Sanejko gościła ekspertka Małgorzata Gradek – Lewandowska, radczyni prawna, rzeczniczka patentowa, mediatorka, partnerka w kancelarii Lewandowski Gradek Lewandowska sp. p r pr. (LGL).

Serdecznie zapraszamy do wysłuchania/ obejrzenia podcastu, dostępnego na: