Celem naszej nowej inicjatywy – IAA POWER PODCASTY – jest dialog, dyskusja branży marketingowej i dzielenie się wiedzą poprzez przekazywanie wartościowych i inspirujących treści.
Podcasty są pulsem branży komunikacji marketingowej i są tworzone w dwóch formatach:
1) w krótkiej i przystępnej formie staramy się reagować na najbardziej aktualne tematy branżowe, dopytując naszych gości o to, czego zabrakło w oficjalnych informacjach wysyłanych do mediów lub prosząc Ich o komentarze,
2) w dłuższych, kilkudziesięciominutowych rozmowach „jeden na jeden” zmierzymy się z tematami wymagającymi głębszej analizy – wymienię kilka przykładowych:
🔹 Jakie wyzwania stoją obecnie przed marketingiem?
🔹 Jaka jest kondycja branży komunikacji?
🔹 Czy digital rządzi?
🔹 Czy pay gap to problem w reklamie?…
W pierwszej odsłonie Gościem Jerzego Minorczyka, Dyrektora Generalnego IAA Polska był Mirosław Kalinowski, Dyrektor Krajowego Instytutu Mediów, który to instytut w niestandardowy sposób próbuje znaleźć swoje miejsce na rynku agencji badawczych.
Podcast w wersji video znaleźć można tutaj:
A zadane pytania, które odsłaniają kulisy badań mediów, to m.in:
🔹 Ile milionów złotych wynosi budżet Krajowego Instytutu Mediów – jak i na co jest wydawany?
🔹 Kto zdecydował o zrealizowaniu kolejnego, deklaratywnego badania słuchalności?
🔹 Dlaczego nie zaangażowano żadnej dużej agencji badawczej z doświadczeniem w badaniach mediów?
🔹 Jaką rolę w tym projekcie spełnia Centralne Biuro Antykorupcyjne?
🔹 Czy to jednak KIM zrealizuje badanie jednoźródłowe konsumpcji mediów w Polsce?
Dorota Haller, Wiceprezeska IAA Polska, prowadząca rozmowę zapytała między innymi o to, jak permanentne zmiany i czas niepewności wpływają na styl zarządzania.
Oto co odpowiedział Jej rozmówca:
Dyskutując o kulturze organizacyjnej Wedel, za cel postawiliśmy sobie element, który nawet wpisaliśmy do misji firmy: chcemy być organizacją, która jest gotowa na permanentną zmianę. Naszych pracowników przyzwyczajamy do tego, że zmiana jest, zmiana będzie. Mówimy: bądźcie gotowi na zmianę, ale i antycypujcie zmiany – szukajcie usprawnień, czy polepszeń procesów.
Zapraszamy do odsłuchania podcastu:
i do obejrzenia wersji video:
Tematem trzeciej odsłony podcastu była przyszłość internetu i metaverse.
Tym razem gościliśmy Roberta Bednarskiego, Country Directora Central & Eastern Europe, Meta.
Jakimi inspiracjami podzielił się z nami w rozmowie z Agnieszką Sorą, Prezeską IAA Polska?
🔹 Jaka będzie przyszłość internetu?
🔹 W co powinny inwestować firmy technologiczne?
🔹 A na co powinni zwrócić uwagę internetowi twórcy, odbiorcy i marketerzy?
oraz zobaczenia wersji video tutaj:
– Zakup innej marki – jakich pułapek trzeba unikać?
– Kto ma prawa autorskie do wytworów sztucznej inteligencji?
– Czym może grozić przywłaszczenie kulturowe czy „zabawy” ze znakiem towarowym?
Serdecznie zapraszamy do wysłuchania/ obejrzenia podcastu, dostępnego na: