Donata Wolińska, L’Oreal i Magda Kotlarczyk, Google o ESG i odpowiedzialnej komunikacji

Data publikacji: 13 września, 2024

W najnowszym odcinku IAA Power Podcast wraz z Donatą Wolińską, Chief Transformations and Sustainability Officer L’Oréal Poland Baltic oraz Magdą Kotlarczyk, Country Director Google Poland zagłębiamy się w temat ESG i jego kluczowego znaczenia w komunikacji marketingowej.

  • Czy ESG to tylko modne hasło czy już realna potrzeba?
  • Czy marketing może być zrównoważony?
  • Jak włączyć ESG do swojej strategii?

Zobacz i znajdź odpowiedź na te i wiele więcej pytań.

IAA POWER PODCAST dostępny jest na:

Magda Kotlarczyk zawodową przygodę ze światem cyfrowej transformacji i technologicznych innowacji rozpoczęła w 2011, dołączając do zespołu Google Polska w Warszawie. W lipcu 2021 została szefową polskiego oddziału Google. Wcześniej przez blisko 13 lat w lokalnych i regionalnych rolach w Procter & Gamble z Warszawy, Londynu czy Genewy odpowiadała za brand management i planowanie komunikacji marketingowej szeregu kategorii FMCG. Laureatka kilku statuetek EFFIE i jurorka w kilku edycjach konkursu, w tym w Grand Jury 2021 Effie Awards Europe. Jest absolwentką marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim oraz podyplomowych studiów z zakresu psychologii zachowań konsumenckich na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła także Executive Program na Singularity University. Od września 2021 roku zasiada w Zarządzie IAA Polska.

Donata Wolińska pełni strategiczną, transformacyjna rolę Chief Transformations & Sustainability Officer’a w L’Oréal. Wcześniej, w tym samym zarządzie zajmowała stanowisko Chief Digital & Marketing Officer. Przez lata natomiast szereg kluczowych pozycji w zarządach międzynarodowych firm takich jak Unilever S.A.  i Tchibo GmbH. Kierowała organizacjami komercyjnymi jako Dyrektor Generalny Dywizji Kosmetyków i Środków Czystości, jak również Dyrektor Sprzedaży Handlu Nowoczesnego. Zarządzała wieloma kategoriami i markami lokalnie oraz regionalnie.

Donata jest absolwentką Akademii Ekonomicznej (Handel i Usługi). Ukończyła również podyplomowe studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej (Finanse i Zarządzanie), Wyższą Psychologii Społecznej (Psychologia społeczna w zarządzaniu rozwojem organizacji), ESADE (Retail Innovation), Chartered Institute of Marketing (Digital Marketing) oraz niedawno University of Cambridge (Business Sustainability Management). Współpracowała ze startupami w obszarze biometrycznych badań neuromarketingowych prowadzonych m.in. dla American Advertising Association. Pełni funkcję doradczą przy radach nadzorczych będąc również członkiem zarządu IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy, oraz rady nadzorczej Polskiej Organizacji Reklamodawców (WFA), arbitrem w Komisji Etyki Reklamy. Doświadczony juror m.in. Effie Awards (Polska, Europa,  jury globalne), YouTube Works oraz Tik Tok Awards.