Marketing sportowy: jak inwestować, wspierać i tworzyć zwycięskie partnerstwa

Data publikacji: 14 listopada, 2024

W najnowszym odcinku IAA Power Hour razem z naszymi gośćmi, liderami rynku, zagłębimy się w temat marketingu sportowego oraz budowania silnych i efektywnych partnerstw między markami, sportowcami oraz mediami.

Wśród ekspertów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami, są:

  • Izabela Karolczyk-Szafrańska – Board Member, CMO & ESG Officer, InPost Group,
  • Darek Maciołek – CMO, BNP Paribas,
  • Robert Kisiel – Kierownik Zespołu ds. sponsoringu sportowego, TVP S.A.,
  • Daria Tworek – Managing Partner w Publicis Consultants (Publicis Groupe) – moderatorka.

Z rozmowy dowiecie się m.in.:

– Jakie wyzwania stoją przed markami inwestującymi w sport?

– Jaką rolę odgrywają media, a zwłaszcza telewizja, platformy streamingowe i media społecznościowe?

– I czy marketing sportowy to inwestycja, która naprawdę się opłaca?

Eksperci podzielą się także ciekawymi case studies oraz wskazówkami, jak skutecznie wspierać sport oraz kreować długoterminowe partnerstwa, które budują wartość dla wszystkich stron.

Daj się zainspirować wyjątkową wiedzą i praktycznymi przykładami, które pomogą Ci jeszcze lepiej zrozumieć, jak marketing sportowy może napędzać biznes.