IAA POWER HOUR – nowy format cyklicznych spotkań online
Data publikacji: 1 marca, 2022
IAA Power Hour to nasz nowy format cyklicznych spotkań online. Co miesiąc wraz z wybitnymi branżowymi ekspertami dostarczmy Wam pigułkę najbardziej aktualnej wiedzy. Jaka jest koncepcja wydarzeń IAA Power Hour, na co mogą liczyć odbiorcy i dlaczego warto być z nami – w filmie wyjaśniają Jovan Protić, COO RASP i Jerzy Minorczyk, Dyrektor Generalny IAA Polska.
- Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE,
- Rafał Baran, CEO BRIDGE2FUN,
- Justyna Duszyńska, CEO/ Managing Director Httpool Polska,
- Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas/span>,
- Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe Poland, Ukraine, Baltics,
- Agata Szeliga-Staszkiewicz, Head of Agencies in CEE, Meta,
- Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu RTV EURO AGD,
- Michał Wolniak, President & Head of Advisory VMLY&R Poland.
Podsumowanie kluczowych wniosków panelu wraz z filmem tutaj.
- Iwona Piwek, YouTube Sales Head, Google Poland,
- Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, Meta,
- Marcin Gruszka, Head of Communications, Allegro,
- Jacek Olechowski, Founder & CEO, MEDIACAP SA
- Wydarzenie moderował Michał Sobolewski, Dyrektor ds. Rynku B2C w Polkomtelu i Członek Zarządu IAA Polska.
Na jakie trendy w influencer marketingu zwrócili uwagę paneliści? Podsumowanie wraz z filmem tutaj.
Tym razem była to transmisja live panelu otwierającego Insummit – Festiwal Insightów i Innowacji (dawny Kongres Badaczy), który stacjonarnie w Praskim Centrum Koneser oglądało ponad 700 osób.
Panel zatytułowany „Fokus na człowieka i cała naprzód! C-suite o insights-into-action jako DNA progresywnych organizacji” poprowadziła Agnieszka Sora, Regional Consulting Lead NCE GfK, Prezeska Zarządu IAA Polska, a jej rozmówcami byli:
- Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE,
- Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services GRUPA MASPEX,
- Magdalena Kotlarczyk, Country Director Google Polska,
- Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki ŠKODA w Polsce,
- Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu Detalicznego mBank S.A.
Zapraszamy do obejrzenia filmowych skrótów z najciekawszymi wypowiedziami panelistów, które znajdziecie tutaj.
Kolejną odsłonę naszego cyklu IAA POWER HOUR poświęciliśmy tematowi
Panel poprowadził Tadeusz Żórawski, Global Ecommerce
Strategy Director Molecular BBDO a jego rozmówcami byli doświadczeni eksperci z branży komunikacji marketingowej:
– Donata Wolińska, Chief Digital & Marketing Officer, L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie,
– Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing Director, InPost,
– Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu Detalicznego, mBank.
W tym odcinku czeka nas Was dawka wiedzy i inspiracji z zakresu:
- Business, marketing, sprzedaż i digital – co warto łączyć, a co trzymać oddzielnie?
- Zastosowanie digitalu i automatyzacji – w których obszarach przynoszą największe korzyści?
- “Połowa moich wydatków na reklamę jest zmarnowana” – czy aktualnie to powiedzenie ma sens?
- Co jeszcze zdigitalizujemy w firmach w perspektywie najbliższych 2 lat?
Aby obejrzeć odcinek, wystarczy zarejestrować się tutaj.
Czy jesteśmy świadkami cichej rewolucji w świecie mediów?
na retail media.
– Czy jesteśmy świadkami cichej rewolucji w świecie mediów?
– Czym są retail media?
– Jak mierzyć ich efektywność?
– Jak się kształtują i jak będą się zmieniać wydatki na retail media?
– Czy wreszcie: w jaki sposób skutecznie nimi zarządzać?
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań, w niezwykle ciekawej dyskusji udzielili top managerowie znający temat z różnych stron:
- Marcin Bruś, Group Advertising Director w Allegro,
- Rafał Kaniecki, Head of Agency Partnerships, Central Europe TikTok,
- Jarosław Mróz, Digital Media Commerce Hub Lead – Personal Care Europe & ANZ Unilever,
- oraz moderujący rozmowę, Łukasz Sztuczyński, E-commerce Director GroupM Poland.
Zarejestruj się, by zyskać dostęp do nagrania – zapraszamy: https://iaa.org.pl/dostep-do-iaa-power-hour-cicha-rewolucja-w-swiecie-mediow-retail-media/