IAA Power Hour to nasz nowy format cyklicznych spotkań online. Co miesiąc wraz z wybitnymi branżowymi ekspertami dostarczmy Wam pigułkę najbardziej aktualnej wiedzy. Jaka jest koncepcja wydarzeń IAA Power Hour, na co mogą liczyć odbiorcy i dlaczego warto być z nami – w filmie wyjaśniają Jovan Protić, COO RASP i Jerzy Minorczyk, Dyrektor Generalny IAA Polska.

 

 

Podczas pierwszej odsłony naszego nowego cyklu spotkań online IAA POWER HOUR zaproszeni eksperci – top managerowie wskazali najważniejsze trendy w komunikacji marketingowej. Swoją wiedzą i perspektywą podzielili się reprezentanci agencji reklamowych, agencji mediowych, platform internetowych i wydawców oraz marketerów. Wśród gości moderującego panel Jovana ProtićChief Operation Officer RASP, członka Zarządu IAA Polskaznaleźli się: 

  • Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE, 
  • Rafał Baran, CEO BRIDGE2FUN, 
  • Justyna Duszyńska, CEO/ Managing Director Httpool Polska, 
  • Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas
  • Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe Poland, Ukraine, Baltics, 
  • Agata Szeliga-StaszkiewiczHead of Agencies in CEE, Meta
  • Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu RTV EURO AGD,
  • Michał Wolniak, President & Head of Advisory VMLY&R Poland.

Podsumowanie kluczowych wniosków panelu wraz z filmem tutaj.

______________________________________________________________________________

Trendy w influencer marketingu były tematem drugiego panelu IAA POWER HOUR. Podczas spotkania swoją wiedzą i inspiracjami podzielili się:

  • Iwona Piwek, YouTube Sales Head, Google Poland,
  • Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, Meta,
  • Marcin Gruszka, Head of Communications, Allegro,
  • Jacek Olechowski, Founder & CEO, MEDIACAP SA
  • Wydarzenie moderował Michał Sobolewski, Dyrektor ds. Rynku B2C w Polkomtelu i Członek Zarządu IAA Polska.
Na jakie trendy w influencer marketingu zwrócili uwagę paneliści? Podsumowanie wraz z filmem tutaj.
_______________________________________________________________________________
Tematem trzeciej odsłony naszego cyklu IAA POWER HOUR były marketingowe badania przyszłości oraz relacje marketerzy – agencje badawcze.
Tym razem była to transmisja live panelu otwierającego Insummit – Festiwal Insightów i Innowacji (dawny Kongres Badaczy), który stacjonarnie w Praskim Centrum Koneser oglądało ponad 700 osób.
Panel zatytułowany „Fokus na człowieka i cała naprzód! C-suite o insights-into-action jako DNA progresywnych organizacji” poprowadziła Agnieszka Sora, Regional Consulting Lead NCE GfK, Prezeska Zarządu IAA Polska, a jej rozmówcami byli:
  •  Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE,
  •  Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services GRUPA MASPEX,
  •  Magdalena Kotlarczyk, Country Director Google Polska,
  • Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki ŠKODA w Polsce,
  •  Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu Detalicznego mBank S.A.
Zapraszamy do obejrzenia filmowych skrótów z najciekawszymi wypowiedziami panelistów, które znajdziecie tutaj.