IAA Power Hour to nasz nowy format cyklicznych spotkań online. Co miesiąc wraz z wybitnymi branżowymi ekspertami dostarczmy Wam pigułkę najbardziej aktualnej wiedzy. Jaka jest koncepcja wydarzeń IAA Power Hour, na co mogą liczyć odbiorcy i dlaczego warto być z nami – w filmie wyjaśniają Jovan Protić, COO RASP i Jerzy Minorczyk, Dyrektor Generalny IAA Polska.
Podczas pierwszej odsłony naszego nowego cyklu spotkań online IAA POWER HOUR zaproszeni eksperci – top managerowie wskazali najważniejsze trendy w komunikacji marketingowej. Swoją wiedzą i perspektywą podzielili się reprezentanci agencji reklamowych, agencji mediowych, platform internetowych i wydawców oraz marketerów. Wśród gości moderującego panel Jovana Protić, Chief Operation Officer RASP, członka Zarządu IAA Polska, znaleźli się:
- Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE,
- Rafał Baran, CEO BRIDGE2FUN,
- Justyna Duszyńska, CEO/ Managing Director Httpool Polska,
- Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas,
- Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe Poland, Ukraine, Baltics,
- Agata Szeliga-Staszkiewicz, Head of Agencies in CEE, Meta,
- Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu RTV EURO AGD,
- Michał Wolniak, President & Head of Advisory VMLY&R Poland.
Podsumowanie kluczowych wniosków panelu wraz z filmem tutaj.
______________________________________________________________________________
Trendy w influencer marketingu były tematem drugiego panelu IAA POWER HOUR. Podczas spotkania swoją wiedzą i inspiracjami podzielili się:
- Iwona Piwek, YouTube Sales Head, Google Poland,
- Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, Meta,
- Marcin Gruszka, Head of Communications, Allegro,
- Jacek Olechowski, Founder & CEO, MEDIACAP SA
- Wydarzenie moderował Michał Sobolewski, Dyrektor ds. Rynku B2C w Polkomtelu i Członek Zarządu IAA Polska.

- Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE,
- Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services GRUPA MASPEX,
- Magdalena Kotlarczyk, Country Director Google Polska,
- Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki ŠKODA w Polsce,
- Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu Detalicznego mBank S.A.
„Integracja marketingu, sprzedaży i logistyki w digitalu – na czym polegają praktyczne korzyści”.
a jego rozmówcami byli doświadczeni eksperci z branży komunikacji marketingowej:
– Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing Director, InPost,
– Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu Detalicznego, mBank.
- Business, marketing, sprzedaż i digital – co warto łączyć, a co trzymać oddzielnie?
- Zastosowanie digitalu i automatyzacji – w których obszarach przynoszą największe korzyści?
- “Połowa moich wydatków na reklamę jest zmarnowana” – czy aktualnie to powiedzenie ma sens?
- Co jeszcze zdigitalizujemy w firmach w perspektywie najbliższych 2 lat?

– Czy jesteśmy świadkami cichej rewolucji w świecie mediów?
– Czym są retail media?
– Jak mierzyć ich efektywność?
– Jak się kształtują i jak będą się zmieniać wydatki na retail media?
– Czy wreszcie: w jaki sposób skutecznie nimi zarządzać?
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań, w niezwykle ciekawej dyskusji udzielili top managerowie znający temat z różnych stron:
• Marcin Bruś, Group Advertising Director w Allegro,
• Rafał Kaniecki, Head of Agency Partnerships, Central Europe TikTok,
• Jarosław Mróz, Digital Media Commerce Hub Lead – Personal Care Europe & ANZ Unilever,
• oraz moderujący rozmowę, Łukasz Sztuczyński, E-commerce Director GroupM Poland.
Zarejestruj się, by zyskać dostęp do nagrania – zapraszamy: https://iaa.org.pl/dostep-do-iaa-power-hour-cicha-rewolucja-w-swiecie-mediow-retail-media/