IAA POWER HOUR – nowy format cyklicznych spotkań online

Data publikacji: 1 marca, 2022

IAA Power Hour to nasz nowy format cyklicznych spotkań online. Co miesiąc wraz z wybitnymi branżowymi ekspertami dostarczmy Wam pigułkę najbardziej aktualnej wiedzy. Jaka jest koncepcja wydarzeń IAA Power Hour, na co mogą liczyć odbiorcy i dlaczego warto być z nami – w filmie wyjaśniają Jovan Protić, COO RASP i Jerzy Minorczyk, Dyrektor Generalny IAA Polska.

Podczas pierwszej odsłony naszego nowego cyklu spotkań online IAA POWER HOUR zaproszeni eksperci – top managerowie wskazali najważniejsze trendy w komunikacji marketingowej. Swoją wiedzą i perspektywą podzielili się reprezentanci agencji reklamowych, agencji mediowych, platform internetowych i wydawców oraz marketerów. Wśród gości moderującego panel Jovana ProtićChief Operation Officer RASP, członka Zarządu IAA Polskaznaleźli się: 

  • Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE,
  • Rafał Baran, CEO BRIDGE2FUN,
  • Justyna Duszyńska, CEO/ Managing Director Httpool Polska,
  • Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas/span>,
  • Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe Poland, Ukraine, Baltics,
  • Agata Szeliga-StaszkiewiczHead of Agencies in CEE, Meta
  • Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu RTV EURO AGD,
  • Michał Wolniak, President & Head of Advisory VMLY&R Poland.

Podsumowanie kluczowych wniosków panelu wraz z filmem tutaj.

Trendy w influencer marketingu były tematem drugiego panelu IAA POWER HOUR. Podczas spotkania swoją wiedzą i inspiracjami podzielili się:

  • Iwona Piwek, YouTube Sales Head, Google Poland,
  • Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, Meta,
  • Marcin Gruszka, Head of Communications, Allegro,
  • Jacek Olechowski, Founder & CEO, MEDIACAP SA
  • Wydarzenie moderował Michał Sobolewski, Dyrektor ds. Rynku B2C w Polkomtelu i Członek Zarządu IAA Polska.

Na jakie trendy w influencer marketingu zwrócili uwagę paneliści? Podsumowanie wraz z filmem tutaj.

Tematem trzeciej odsłony naszego cyklu IAA POWER HOUR były marketingowe badania przyszłości oraz relacje marketerzy – agencje badawcze.
Tym razem była to transmisja live panelu otwierającego Insummit – Festiwal Insightów i Innowacji (dawny Kongres Badaczy), który stacjonarnie w Praskim Centrum Koneser oglądało ponad 700 osób.
Panel zatytułowany „Fokus na człowieka i cała naprzód! C-suite o insights-into-action jako DNA progresywnych organizacji” poprowadziła Agnieszka Sora, Regional Consulting Lead NCE GfK, Prezeska Zarządu IAA Polska, a jej rozmówcami byli:

  •  Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE,
  •  Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services GRUPA MASPEX,
  •  Magdalena Kotlarczyk, Country Director Google Polska,
  • Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki ŠKODA w Polsce,
  •  Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu Detalicznego mBank S.A.

Zapraszamy do obejrzenia filmowych skrótów z najciekawszymi wypowiedziami panelistów, które znajdziecie tutaj.

Kolejną odsłonę naszego cyklu IAA POWER HOUR poświęciliśmy tematowi

„Integracja marketingu, sprzedaży i logistyki w digitalu – na czym polegają praktyczne korzyści”.
Panel poprowadził Tadeusz Żórawski, Global Ecommerce
Strategy Director Molecular BBDO a jego rozmówcami byli doświadczeni eksperci z branży komunikacji marketingowej:

– Donata Wolińska, Chief Digital & Marketing Officer, L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie,
– Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing Director, InPost,
– Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu Detalicznego, mBank.

W tym odcinku czeka nas Was dawka wiedzy i inspiracji z zakresu:

  • Business, marketing, sprzedaż i digital – co warto łączyć, a co trzymać oddzielnie?
  • Zastosowanie digitalu i automatyzacji – w których obszarach przynoszą największe korzyści?
  • “Połowa moich wydatków na reklamę jest zmarnowana” – czy aktualnie to powiedzenie ma sens?
  •  Co jeszcze zdigitalizujemy w firmach w perspektywie najbliższych 2 lat?

Aby obejrzeć odcinek, wystarczy zarejestrować się tutaj.

Czy jesteśmy świadkami cichej rewolucji w świecie mediów?

Ten odcinek IAA POWER HOUR to cztery eksperckie spojrzenia
na retail media.

– Czy jesteśmy świadkami cichej rewolucji w świecie mediów?
– Czym są retail media?
– Jak mierzyć ich efektywność?
– Jak się kształtują i jak będą się zmieniać wydatki na retail media?
– Czy wreszcie: w jaki sposób skutecznie nimi zarządzać?

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań, w niezwykle ciekawej dyskusji udzielili top managerowie znający temat z różnych stron:

  •  Marcin Bruś, Group Advertising Director w Allegro,
  • Rafał Kaniecki, Head of Agency Partnerships, Central Europe TikTok,
  • Jarosław Mróz, Digital Media Commerce Hub Lead – Personal Care Europe & ANZ Unilever,
  • oraz moderujący rozmowę, Łukasz Sztuczyński, E-commerce Director GroupM Poland.

Zarejestruj się, by zyskać dostęp do nagrania – zapraszamy: https://iaa.org.pl/dostep-do-iaa-power-hour-cicha-rewolucja-w-swiecie-mediow-retail-media/