Panele interaktywne IAA Polska

Data publikacji: 23 kwietnia, 2020

Pandemia COVID-19 i brak możliwości organizowania spotkań osobistych i konferencji, skłoniły nas do uruchomienia cyklu interaktywnych paneli IAA Polska.
Przygotowywane przez nas online’owe wydarzenia z udziałem uznanych ekspertów dotyczą każdorazowo istotnych i aktualnych problemów branży, a dzięki wielokanałowej promocji gromadzą nawet kilkusetosobową publiczność.

Panele w zaproponowanym przez nas formacie to nie tylko dyskusja moderatora z panelistami. To również możliwość zadania pytania na czacie, a także „wejścia na wizję” i zabrania głosu na żywo, bezpośrednia interakcja z pozostałymi uczestnikami spotkania w warunkach bardzo zbliżonych do tych, które znamy z rzeczywistości offline.

Dotychczas odbyły się następujące spotkania:

  1. W jaki sposób zachować partnerskie relacje między marketerami, agencjami oraz mediami w czasach pandemii i po jej zakończeniu? (27 maja 2020 r.)

    Paneliści:
    Izabela Albrychiewicz – Członkini Zarządu IAA Polska, CEO GroupM Polska
    Jacek Olechowski – Prezes Zarządu IAA Polska, CEO Mediacap
    Beata Golubińska – Członkini Zarządu IAA Polska Managing Director, Biuro Reklamy RASP
    Andrzej Karasowski – Członek Zarządu IAA Polska, Dyrektor Premium TV w TVN Media
    Michał Szaniecki – Managing Director SEAT & Cupra, Volkswagen Group

    Moderator:
    Jacek Olechowski – Prezes Zarządu IAA Polska, CEO Mediacap

    Podsumowanie panelu tutaj

  2. Budżet marketingowy 2021 – jaki będzie? (28 października 2020 r.)

    Paneliści:
    Dorota N. Haller – CMO Huawei Consumer Business Group
    Dorota Kotowska – Regional Media Manager at Mondelēz International
    Marta Życińska – Vice President Area Marketing CEE Mastercard
    Jacek Nawara – Marketing Communication Multibrand Coordinator FCA

    Moderator:
    Jacek Olechowski – Prezes Zarządu IAA Polska, CEO Mediacap

    Podsumowanie panelu tutaj

  3. Oferta reklamowa mediów na rok 2021 vs oczekiwania marketerów i agencji mediowych (13 stycznia 2021)

    Paneliści:
    Ewelina Czuba Dyrektor Biura Reklamy TVP S.A

    Sławomir Jędrzejewski – Dyrektor ds. Sprzedaży Korporacyjnej Agora S.A.
    Mariusz Wąsiński – Managing Director, Chief Sales Officer RASP
    Małgorzata Węgierek – CEO  Havas Media Group Poland
    Jakub Bierzyński – CEO OMD
    Piotr Piętka – CEO Publicis Groupe Poland

    Moderator:
    Michał Sobolewski – Członek Zarządu IAA Polska, CMO Nationale Nederlanden

    Podsumowanie panelu tutaj 

  4. Panel interaktywny IAA Polska i SAR: Czy transparentność przetargowa się opłaca? Kto na tym zyskuje, a kto traci? (20 kwietnia 2020 r.)

    Paneliści:
    Beata Dąbrowska – Marketing Director w eobuwie.pl SA
    Marcin Karolak – Global Category Leader Marketing w E.ON
    Adrian Kawecki – CEO ‎Mindshare Poland

    Eksperci:
    Maciej Herman – CEO LOTTE Wedel
    Iwona Kołodziejek – Former Media Auditor Accenture, CEE

    Moderatorka:
    Agnieszka Kosik, Head of Facebook Poland

    Podsumowanie panelu tutaj