Pandemia COVID-19 i brak możliwości organizowania spotkań osobistych i konferencji, skłoniły nas do uruchomienia cyklu interaktywnych paneli IAA Polska.
Przygotowywane przez nas online’owe wydarzenia z udziałem uznanych ekspertów dotyczą każdorazowo istotnych i aktualnych problemów branży, a dzięki wielokanałowej promocji gromadzą nawet kilkusetosobową publiczność.

Panele w zaproponowanym przez nas formacie to nie tylko dyskusja moderatora z panelistami. To również możliwość zadania pytania na czacie, a także „wejścia na wizję” i zabrania głosu na żywo, bezpośrednia interakcja z pozostałymi uczestnikami spotkania w warunkach bardzo zbliżonych do tych, które znamy z rzeczywistości offline.

Dotychczas odbyły się następujące spotkania:

 

1) W jaki sposób zachować partnerskie relacje między marketerami, agencjami oraz mediami w czasach pandemii i po jej zakończeniu? (27 maja 2020 r.)

Paneliści:
Izabela Albrychiewicz – Członkini Zarządu IAA Polska, CEO GroupM Polska
Jacek Olechowski – Prezes Zarządu IAA Polska, CEO Mediacap
Beata Golubińska – Członkini Zarządu IAA Polska Managing Director, Biuro Reklamy RASP
Andrzej Karasowski – Członek Zarządu IAA Polska, Dyrektor Premium TV w TVN Media
Michał Szaniecki – Managing Director SEAT & Cupra, Volkswagen Group

Moderator:
Jacek Olechowski – Prezes Zarządu IAA Polska, CEO Mediacap

Podsumowanie panelu tutaj

 

2) Budżet marketingowy 2021 – jaki będzie? (28 października 2020 r.)

Paneliści:
Dorota N. Haller – CMO Huawei Consumer Business Group
Dorota Kotowska – Regional Media Manager at Mondelēz International
Marta Życińska – Vice President Area Marketing CEE Mastercard
Jacek Nawara – Marketing Communication Multibrand Coordinator FCA

Moderator:
Jacek Olechowski – Prezes Zarządu IAA Polska, CEO Mediacap

Podsumowanie panelu tutaj

 

3) Oferta reklamowa mediów na rok 2021 vs oczekiwania marketerów i agencji mediowych (13 stycznia 2021)

Paneliści:
Ewelina Czuba Dyrektor Biura Reklamy TVP S.A

Sławomir Jędrzejewski – Dyrektor ds. Sprzedaży Korporacyjnej Agora S.A.
Mariusz Wąsiński – Managing Director, Chief Sales Officer RASP
Małgorzata Węgierek – CEO  Havas Media Group Poland
Jakub Bierzyński – CEO OMD
Piotr Piętka – CEO Publicis Groupe Poland

Moderator:
Michał Sobolewski – Członek Zarządu IAA Polska, CMO Nationale Nederlanden

Podsumowanie panelu tutaj 

 

4) Panel interaktywny IAA Polska i SAR: Czy transparentność przetargowa się opłaca? Kto na tym zyskuje, a kto traci? (20 kwietnia 2020 r.)

Paneliści:
Beata Dąbrowska – Marketing Director w eobuwie.pl SA
Marcin Karolak – Global Category Leader Marketing w E.ON
Adrian Kawecki – CEO ‎Mindshare Poland

Eksperci:
Maciej Herman – CEO LOTTE Wedel
Iwona Kołodziejek – Former Media Auditor Accenture, CEE

Moderatorka:
Agnieszka Kosik, Head of Facebook Poland

Podsumowanie panelu tutaj