Jak zadbać o dobrostan pracowników i zwiększyć efektywność zespołu? Zapraszamy na wydanie specjalne IAA Power Hour!

Data publikacji: 26 marca, 2025

Jak branża komunikacji marketingowej może zadbać o pracowników?
Czy troska o pracowników to koszt, czy może inwestycja w sukces?
Jak programy wellbeingowe wpływają na kreatywność, efektywność i lojalność zespołów?
I jakie rozwiązania naprawdę działają i są oczekiwane przez pracowników?

Zapraszamy Was na wydanie specjalne IAA Power Hour, zainspirowane naszym konkursem dobrych praktyk wspierających dobrostan – Dobrostars!

W pełnej merytorycznych wskazówek rozmowie IAA Power Hour udział wzięli:

  • Anna Pańczyk In-Pulse CEO, President of the Board, Strategic Partnerships & Global Solutions, Stagwell Group
  • Magda Kolenkiewicz – Dyrektorka Generalna agencji Starcom
  • Mateusz Kusznierewicz – Mistrz Olimpijski, Ambasador Konkursu Dobrostars
  • Piotr Szostak – Dyrektor Rozwoju Nowych Produktów Benefit Systems S.A.

Moderatorką panelu była Marta Pierzchalska, eCommerce Director Procter&Gamble – uczestniczka programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds.

Zobaczcie  i zainspirujcie się konkretnymi przykładami działań, o których opowiedzieli ekspertki i eksperci

 

Przypominamy, że na zgłoszenia dobrych praktyk związanych z dbaniem o pracowników w Waszych firmach czekamy do 3 kwietnia na dobrostars.pl

Zapraszamy do udziału w konkursie Dobrostars – zgłoszenia są bezpłatne!

Najlepsze praktyki poznamy podczas Gali finałowej już 21 maja 2025 w Hotelu Verte w Warszawie.

Partnerami konkursu są: Power Walk, Multi.Life, In-Pulse, Polkomtel, Allegro, Google, Maspex, Get Louder.

Patronem medialnym Dobrostars jest Forbes Polska, a Patronami branżowymi – IAB Polska oraz SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej.

Konkurs Dobrostars organizuje IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds.

W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu z Moniką Strogulską-Dwojak: e-mail: dobrostars@iaa.org.pl; tel. +48 507 977 686