Jet Line i In-Pulse nowymi Członkami IAA Polska

Data publikacji: 1 kwietnia, 2025

Z przyjemnością informujemy, że do grona Członków IAA Polska dołączyły kolejne dwie organizacje. Kurię mediów wzmacnia Jet Line, a kurię agencji In-Pulse. Ich obecność w naszym stowarzyszeniu to kolejny krok w budowaniu jeszcze silniejszej społeczności, która razem wpływa na rozwój branży.

Jet Line zajmuje się reklamą zewnętrzną i komunikacją w przestrzeni. Doradza i inspiruje. Na klasycznych i cyfrowych nośnikach reklamy realizuje ogólnopolskie kampanie kampanie OOH oraz Digital OOH, pomagając markom, firmom i instytucjom, jak najlepiej opowiadać ich historie. Od 2013 roku prowadzi żeglarską Fundację Rejs Odkrywców, która pomaga iść dobrym kursem młodzieży.
Więcej informacji na stronie: https://jetline.pl/

In-Pulse to nowatorskie joint venture stworzone przez Żabka Polska i Stagwell Global, które dostarcza polskim marketerom real-time, shopper driven insights  (Shopper-led Marketing System) i pomaga markom skutecznie optymalizować działania w obszarze badań, analiz i retail media. Dzięki połączeniu danych transakcyjnych i behawioralnych w czasie rzeczywistym, In-Pulse wspiera firmy w podejmowaniu jeszcze lepszych decyzji marketingowych i zwiększaniu zaangażowania konsumentów w omnichannelowej ścieżce zakupowej.
Więcej informacji na stronie: https://in-pulse.com/

Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska:
„Cieszymy się, że do Stowarzyszenia dołączyły Jet Line i In-Pulse – innowacyjne firmy, oferujące na rynku komunikacji marketingowej nowatorskie rozwiązania. Z każdym nowym członkiem nasza siła rośnie, a głos IAA Polska staje się coraz bardziej wyrazisty. Razem możemy osiągnąć jeszcze więcej!”