KATARZYNA MAŁEK ODPOWIEDZIALNA ZA KOMUNIKACJĘ IAA POLSKA

Od 1 stycznia do zespołu IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy dołączyła Katarzyna Małek, która objęła stanowisko PR Managera.

Katarzyna ma prawie 7-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych, a także tworzeniu strategii komunikacji. Dotychczas była związana z agencją PR Consulting’n more, z ramienia której współpracowała między innymi z firmami takimi jak Multikino Media, IMS S.A., AkzoNobel, Volkswagen, Nestle czy CEDC. Ponadto ma w swoim portfolio projektową współpracę z agencją Stor9_ oraz doświadczenie w pracy w Grupie TVN S.A. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (filologia polska) oraz Szkoły Głównej Handlowej (zarządzanie projektami).

IAA Polska cały czas się rozwija. W ubiegłym roku do Stowarzyszenia dołączyło 24 członków. Wraz z rozwojem organizacji zwiększają się także nasze potrzeby dotyczące komunikacji zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Właśnie dlatego podjęliśmy decyzję o powiększeniu zespołu o osobę specjalizującą się w tego typu działaniach – mówi Jerzy Minorczyk, Dyrektor Generalny IAA Polska.

Do obowiązków Katarzyny na stanowisku PR Managera IAA Polska należy kreowanie i realizacja strategii komunikacyjnej Stowarzyszenia, w tym prowadzenie komunikacji do mediów oraz opieka nad kanałami własnymi. Będzie ona także zaangażowana w działania skierowane do wszystkich interesariuszy skupionych wokół IAA Polska – zarówno związane z realizacją globalnych założeń, jak i lokalnymi inicjatywami (m.in. projekt jednoźródłowych badań konsumpcji mediów).