Maspex, eurobank i Kantar Media dołączają do IAA Polska

Data publikacji: 16 stycznia, 2018

Logo Maspex_EuroBank_KantarMedia

Zarząd IAA Polska. Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przyjął do grona swoich członków kolejnych marketerów: firmę Maspex oraz Euro Bank S.A. Do grona największych instytutów badawczych, będących członkami IAA Polska dołączył również Kantar Media Sp. z o.o. firma badawcza specjalizująca się w analizowaniu wydatków mediowych.
Grupa Maspex Sp. z o.o.

Maspex jest jedną z największych firm w Europie Środkowo-Wschodniej w segmencie produktów spożywczych: soków, nektarów, napojów, produktów instant i makaronów. Zajmuje również liderską pozycję na rynku dżemów, keczupów i sosów oraz jest czołowym producentem w segmencie dań gotowych i przetworów warzywnych w Polsce. Firma jest także czołowym graczem na rynku wody w Rumunii.

Marki takie jak: Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz, Krakus, Kotlin, Puchatek, Ekland, DecoMorreno, Cremona, La Festa i Plusssz to zdecydowani liderzy w swoich kategoriach, produkty, które cieszą się ogromnym zaufaniem konsumentów nie tylko w Polsce, ale również w innych krajach Europy Środkowo – Wschodniej. Produkty Grupy Maspex trafiają do ponad 50 krajów na całym świecie. Spółka współpracuje z odbiorcami w krajach Unii Europejskiej oraz w pozostałej części Europy, w USA, Kanadzie oraz na Bliskim i Dalekim Wschodzie. W 2016 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży firmy Maspex osiagnęły poziom 4,27 mld zł.

Euro Bank S.A.

Euro Bank S.A. to bank z szeroką ofertą dla klientów indywidualnych. W działalności skupia się na proponowaniu nowoczesnych produktów i usług. To np. karta multiwalutowa, która została wprowadzona w 2017 r. Wcześniej pozycję eurobanku wśród innowacyjnych instytucji ugruntowały rozwiązania w zakresie płatności mobilnych i bankowości internetowej.

Euro Bank S.A. zatrudnia niemal 3000 pracowników i posiada sieć licząca prawie 500 placówek. Jest częścią francuskiej grupy Societe Generale, jednej z największych europejskich instytucji w sektorze usług finansowych.

W ostatnich latach eurobank został doceniony w prestiżowych konkursach. Wśród przyznanych nagród znalazły się m.in.: Przyjazny Bank Newsweeka 2017 (I miejsce w kategorii Bankowość Hipoteczna) i Złoty Bankier 2016 (dla kont Prestige i Active w kategorii Konto Osobiste).

Euro Bank S.A. może pochwalić się wysokim ratingiem A- przyznanym w 2015 r. przez agencję Fitch. Taka ocena potwierdza solidne podstawy kapitałowe, plasując eurobank wśród najwyżej ocenianych banków w Polsce.

Kantar Media Sp. z o.o.

Kantar Media jest wiodącą na polskim rynku firmą badawczą, prowadzącą monitoring wydatków reklamowych we wszystkich mediach. Przez cały okres działalności, której początek przypada na 1994 rok, firma dostarcza istotnych informacji o rynku reklamy. Kantar Media uruchomił i rozwinął innowacyjne systemy monitorowania telewizji, radia, prasy, kin outdooru oraz Internetu, dzięki którym możliwe jest prowadzanie szczegółowych analiz rynku, porównywanie kampanii reklamowych oraz obserwowanie dynamiki zmian. Od lat badania Kantar Media uznawane są przez rynek za standard badawczy. Z danych i analiz firmy korzystają najwięksi nadawcy, wydawcy, agencje i domy mediowe, a także sami reklamodawcy.

„Z prawdziwym entuzjazmem witamy w naszym gronie kolejnych członków IAA Polska. Celem wzmocnienia kurii marketerów jest utworzenie platformy do wymiany myśli i wiedzy, mającej pomóc w rozwiązywaniu aktualnych problemów dotyczących branży marketingowej, jak również mającej przyczynić się do wzrostu rynku reklamy w Polsce. Budujący jest fakt tak dużego poparcia dla nowej inicjatywy IAA Polska w roku 2018, mającej na celu poprawę standardu badań mediowych na polskim rynku.

Wierzymy, że w gronie tak doświadczonych i aktywnych marketerów oraz pozostałych członków, reprezentantów wszystkich uczestników komunikacji reklamowej, będziemy w stanie podjąć się trudnego zadania udoskonalenia standardu badań mediowych”.

– powiedział Jerzy Minorczyk dyrektor generalny IAA Polska.