Kolejny dom mediowy oraz sieć handlowa wstępują do IAA Polska
Data publikacji: 25 maja, 2015
W ubiegłym tygodniu zarząd IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przyjął do grona swoich członków Carat Polska sp. z o. o. oraz Media Saturn Holding Polska sp. z o. o.
Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej i mediowej przy wykorzystaniu autorskich produktów: House of Apps, House of Loop oraz House of Content. Carat Polska był wielokrotnie nagradzany w konkursach branżowych, takich jak Effie Awards, KTR czy Media Trendy, jest częścią holdingu Dentsu Aegis Network.
Grupa Media-Saturn-Holding GmbH dysponuje łącznie ponad 900 marketami sieci Media Markt i Saturn w 16 krajach i jest największym sprzedawcą detalicznym elektroniki użytkowej w Europie. Sieci Media Markt i Saturn są zarządzane niezależnie i stanowią konkurencyjne względem siebie marki sprzedaży detalicznej. Saturn to jedna z najstarszych europejskich marek specjalistycznych sklepów z elektroniką użytkową. Pierwszy sklep Saturn powstał w 1961 roku w Niemczech. Od 20 października 1994 roku sieć obecna jest w Polsce, aktualnie funkcjonuje 20 sklepów tej marki w Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Lubinie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Tychach, Warszawie i we Wrocławiu.
Wstąpienie obu firm do IAA Polska związane jest z projektem aktualnie realizowanym przez Stowarzyszenie, czyli raportem o cenach reklam telewizyjnych. W konkluzjach raportu znajdą się hipotezy dotyczące rynku reklamy telewizyjnej w przyszłości, ale kluczowym elementem projektu są wywiady z ekspertami reprezentującymi marketerów, media i domy mediowe, w trakcie których poddano weryfikacji wyniki analiz przygotowanych przez audytora KPMG. Uwzględnienie opinii wszystkich interesariuszy sprawi, że raport będzie wszechstronny i maksymalnie obiektywny.