Media Impact Polska członkiem IAA Polska
Data publikacji: 26 września, 2016
Decyzją Zarządu IAA Polska do grona członków Stowarzyszenia dołączyło Media Impact Polska
– dom sprzedaży powierzchni reklamowej na portalu Onet.pl oraz we wszystkich mediach Ringier Axel Springer Polska (RASP).
Media Impact Polska to spółka, która łączy siłę sprzedażową i unikalne kompetencje Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska. Czerpiąc z idei World Class Sales, łączy w sobie dwa światy: Internetu i nowoczesnych technologii oraz tradycyjnych mediów. Oferuje nowy standard obsługi z prostym i szybkim dostępem do szerokiego portfolio silnych marek, takich jak: Onet, Fakt, Zumi, Forbes, Newsweek, VOD, Przegląd Sportowy, VUMag, Sympatia, Plejada, Top Gear, PC Lab, Komputer Świat, Pierwszy Milion, Auto Świat, Biznes.pl, Ofeminin.pl i blog.pl. Multimedialną ofertę Media Impact Polska dopełnia video, print, www, mobile, social media, wydania na tablety, aplikacje
oraz eventy.. Kompetencją Media Impact Polska jest również dostarczanie unikalnych technologii w zakresie retargetowania, performance i geolokalizacji oraz szerokiej użyteczności reklamowej danych online.