Olga Barańska odpowiada

W pracy w branży komunikacji marketingowej najbardziej pasjonuje mnie:

W branży marketingowej zawsze dążymy do tego samego – chcemy budować biznes wpływając na postawy i zachowania konsumentów. Jednak świat konsumenta dynamicznie się zmienia. I to jest właśnie fascynujące – ciągle pojawiają się nowe potrzeby, nowe sposoby konsumpcji mediów i nowe rozwiązania technologiczne. Żeby się skutecznie komunikować, wciąż trzeba się uczyć i rozwijać. Tu nie ma miejsca na powielanie schematów. Liczy się wnikliwa obserwacja zmieniającego się otoczenia i kreatywne myślenie.

Sukces, z którego jestem dumna to:

W 2020 roku udało nam się bezpośrednio połączyć komunikację telewizyjną z e-commerce: daliśmy widzom możliwość kupowania dokładnie tych produktów, które widzieli w programie. W ten sposób połączyliśmy siłę treści TV oraz e-commerce znacznie skracając ścieżkę zakupową konsumenta. To przełomowe rozwiązanie podążające za zmieniającymi się potrzebami i zwyczajami nowoczesnego konsumenta oraz duży krok w kierunku mierzenia bezpośredniego wpływu telewizji na sprzedaż.