Sylwia Tygielska odpowiada

W pracy w branży komunikacji marketingowej najbardziej pasjonuje mnie:

różnorodność, perspektywa każdego z nas i otwartość na dyskusję. Jako developer Gallupowy nie tylko stawiam na ludzi, ale i sama chłonę od nich wiedzę. Dodatkowo każdy projekt, niezależnie od obszaru, którego dotyka ma szansę stać się projektem zarówno kreatywnym, jak i efektywnym. Taki cel moich działań i mojego zespołu mi przyświeca. I to mnie nakręca do działania.

Sukces, z którego jestem dumna to:

Pracując w Isobarze, w grupie dentsu, w dobie tak wielu zmian branżowych, dumna jestem z faktu, iż mimo wielu zmiennych okoliczności udaje mi się motywować ludzi do partycypowania w zmianach, jasno określając cel wspólnego działania, ustawiając realne ramy czasowe projektu oraz mądrze dzieląc odpowiedzialności. Tylko partnerskie podejście pozwoli nam nasze cele transformacyjne realizować. A następnie wyjść z nimi w rynek z dużym impetem.