Anna Kuropatwa odpowiada

W pracy w branży komunikacji marketingowej najbardziej pasjonuje mnie:

współpraca z ludźmi, którzy w tej branży pracują, to że tylko zmiana jest stała, a także wielowymiarowość naszej pracy. Musimy być na bieżąco nie tylko z trendami technologicznymi, mediowymi, czy reklamowymi, ale także ciągle starać się rozumieć to co dzieje się w naszym społeczeństwie, w głowach i sercach ludzi, do których chcemy dotrzeć z przekazem – zarówno klientów, patrząc od strony agencji, jak i konsumentów, patrząc od strony marek. To naprawdę pasjonujące, choć bywa też bardzo trudne.

Sukces, z którego jestem dumna to:

Prawdę mówiąc, dopiero uczę się, aby swoje osiągnięcia zawodowe postrzegać w kategoriach sukcesu. Stawiam sobie poprzeczkę bardzo wysoko i  czasem to, co być może, warto nazwać właśnie sukcesem, traktuję po prostu jako dobrą realizacją swoich zadań. To syndrom, który obserwuję zresztą u wielu kobiet w naszej branży i który mam nadzieję, wkrótce zniknie. Natomiast na pewno jestem dumna ze swojego zespołu i tego, w jaki sposób udało nam się działać i wzajemnie wspierać, w tym bardzo wymagającym pandemicznym okresie.