Nowe władze IAA Polska na kadencję 2021 – 2023

Data publikacji: 23 września, 2021

W środę 22 września członkowie IAA Polska wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. Nowym Prezesem Zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK.

Agnieszka Sora, nowo wybrana Prezeska Zarządu IAA Polska w branży marketingowej i badawczej jest obecna od 30 lat – posiada bogate doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu. W latach 1993-1996 odnosiła marketingowe sukcesy, pracując w Nestle Polska, gdzie była odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek takich marek jak Nescafe i Nesquik oraz Serwisu Konsumenckiego Nestle/Winiary. Przez ostatnie 25 lat pełniła funkcję Dyrektor Zarządzającej i Commercial Director GfK Polonia. W latach 2014-2016 była Sub Regional Managerem, Eastern Europe w Grupie GfK. Od czerwca 2021 r. podjęła się nowej, regionalnej roli w Europie Północno-Centralnej w GfK – Regional Consulting Lead NCE.

Absolwentka ekonomii na wydziale HZ SGH w Warszawie, od 4 lat Wiceprezes IAA Polska, w latach
2017 – 02.2021 Prezes OFBOR.  Wielokrotnie członkini Jury EFFIE, prelegentka licznych konferencji, obecnie mentor w ramach Fundacji Liderek Biznesu oraz Wise & Young.

Elastyczność, otwartość, współpraca na rzecz szeroko pojętej branży komunikacji marketingowej to moje credo. W nowej kadencji IAA Polska planuję kontynuować realizację celów statutowych stowarzyszenia, których głównym efektem ma być zwiększenie znajomości marki, dotarcie do nowych interesariuszy, pozycjonowanie IAA jako organizacji aktywnie wspierającej swoich członków. Wierzę, że wspólnie z Zarządem wypracujemy nowe inicjatywy, w tym np. wizję 2025 czy nowe formy środowiskowej współpracy – mówi Agnieszka Sora, Prezeska IAA Polska.

W składzie nowo wybranego Zarządu IAA Polska, poza Agnieszką Sorą znaleźli się również:

z kurii marketerów

  • Dorota N. Haller, Dyrektorka Marketingu, Komunikacji i E-commerce, CMO w Huawei CBG Polska,
  • Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu mBank S.A.,
  • Michał Sobolewski, Doradca Prezesa, Polkomtel,

z kurii mediów 

  • Magdalena Kotlarczyk, Country Director, Google Poland,
  • Jovan Protić, COO Ringier Axel Springer Polska, Ringier Axel Springer Media AG,
  • Dorota Żurkowska-Bytner, Członkini Zarządu, TVN Grupa Discovery,

z kurii professional services

  • Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM,
  • Igor Kaleński, Prezes Grupy BBDO w Polsce oraz Global E-commerce Lead w Molecular BBDO,
  • Agnieszka Sora, Regional Consulting Lead NCE Gfk.

Do Rady Nadzorczej IAA Polska wybrani zostali:

  • Ewelina Czuba, Dyrektor Biura Reklamy TVP S.A.,
  • Rafał Gontarz, Menadżer Zespołu Komunikacji Marketingowej UPC Polska,
  • Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat,
  • Paweł Kowalewski, Vice President IAA Global/ Prezes Zarządu Communication Unlimited,
  • Jacek Olechowski, Founder & CEO Mediacap SA,
  • Jakub Potrzebowski, Founding Partner Group One.
  • Małgorzata Rokita, CMO P&G,
  • Agata Szeliga-Staszkiewicz, Head of Agency Partnerships, Facebook CEE & Russia,
  • Donata Wolińska, CMO, L’Oreal Poland Baltic HUB.

Sąd Dyscyplinarny IAA Polska w najbliższej kadencji tworzyć będą:

  • Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu PAYBACK,
  • Isabella Krüger-Pawlowski, Prezes Zarządu METRO Advertising,
  • Jerzy Straszewski, Prezes Zarządu PIKE.

Walne zebranie zwieńczył panel z udziałem uczestników programu Marketing Masterminds:

„Czego nie dostrzegają dziś liderzy branżowi? Jakie szanse i zagrożenia dla branży upatrują przyszli liderzy?”. W dyskusji moderowanej przez Jacka Olechowskiego uczestniczyli:

  • Karolina Zagórska – Senior Brand Manager w Tymbarku (Grupa Maspex),
  • Sylwia Tygielska – Growth Director, Isobar Polska,
  • Adrian Roman – Senior MarTech Manager w MediaCom,
  • Radek Wierzbiński – Strategy and Innovation Director w Ringier Axel Springer Polska.