Nowe władze IAA Polska
Data publikacji: 31 maja, 2017
30 maja 2017 r. odbyło się Walne Zgromadzenie IAA Polska będące podsumowaniem 2- letniej kadencji odchodzącego zarządu. Wybrano nowe władze Stowarzyszenia na kadencję 2017-2019.
Po prezentacji Jacka Olechowskiego, który podsumował kończącą się kadencję, Rada Nadzorcza IAA Polska podziękowała odchodzącemu Zarządowi za wkład w rozwój Stowarzyszenia, przede wszystkim za aktywne promowanie rozwiązań mających przyczynić się do rozwoju polskiego rynku reklamy i efektywne inspirowanie do dyskusji przedstawicieli wszystkich uczestników zaangażowanych w proces komunikacji marketingowej w Polsce. Rada Nadzorcza szczególnie wysoko oceniła efekty prac Reklamowego Okrągłego Stołu, które zmaterializowały się w formie „Rekomendacji dla Polskiego rynku reklamy na lata 2017-2020” oraz inne projekty będące pochodną „Rekomendacji”:
- Dobre praktyki audytu mediowego wypracowane wspólnie przez przedstawicieli marketerów, mediów, domów mediowych oraz audytorów mediowych i wspólnie promowane przez IAA Polska, SAR, a także PSML (stowarzyszenie managerów zakupów)
- Raport na temat pozycji CMO w przedsiębiorstwie i relacji działów marketingu z dostawcami usług marketingowych
- Efektywna współpraca z innymi organizacjami branżowymi w kwestii ochrony interesów całej branży komunikacji marketingowej
Paweł Kowalewski, wiceprezes IAA Global oraz członek Rady Nadzorczej IAA Polska podsumował minione dwa lata następująco:
„IAA Polska jest najbardziej dynamicznie rozwijającym się oddziałem IAA w Europie, z największym wzrostem ilości członków, którzy dołączyli do struktur Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Jest to absolutnie sukces Jacka Olechowskiego, jego Zarządu i biura IAA Polska. Zespół ten potrafił zjednoczyć różne podmioty zrzeszone w Stowarzyszeniu i w ten sposób wypracował wspólne stanowisko całej branży w wielu trudnych tematach. Jako IAA Polska jesteśmy coraz mocniej dostrzegani i uważam, że warto się tym pochwalić np. zgłaszając polski oddział IAA do Excellence Awards”
na zdjęciu od lewej: Jakub Potrzebowski, Paweł Kowalewski, Andrzej Matuszyński
Rada Nadzorcza udzieliła absolutorium odchodzącemu zarządowi, a Walne Zgromadzenie IAA Polska w tajnym głosowaniu wybrało nowe władze na kadencję 2017-2019.
Zarząd IAA Polska:
- Kuria marketerów: Bartosz Dobrzyński – CMO P4 (Play Mobile), Anna Jakubowski – mentor w programie „Mentor4Starters”, wcześniej przez 25 lat na najwyższych stanowiskach zarządczych min. w Procter & Gamble oraz The Coca-Cola Company, Rafał Jakubowski – Dyrektor Marketingu Bankowości Detalicznej mBanku
- Kuria mediów: Stanisław Janowski – Dyrektor Zarządzający Polsat Media Biuro Reklamy, Grzegorz Kossakowski – CFO, Agora SA, Arkadiusz Marszałek – Head of Agency Relations Google
- Kuria agencji : Izabela Albrychiewicz – CEO MEC, Jacek Olechowski – Prezes Zarządu Mediacap S.A. oraz Agnieszka Sora, Dyrektor Zarządzająca Instytutu GfK Polonia
na zdjęciu od lewej: Grzegorz Kossakowski, Izabela Albrychiewicz, Arek Marszałek, Bartosz Dobrzyński
Zarząd zdecydował, iż w bieżącej kadencji jego pracami będzie kierował dotychczasowy Prezes Stowarzyszenia – Jacek Olechowski.
Rada Nadzorcza IAA Polska:
- Katarzyna Borucka– Dyrektor ds. korporacyjnych Coca-Cola HBC Polska
- Krzysztof Gmyrek – Dyrektor Pionu Strategii i Rozwoju Mediów Miejskich, Business Consulting Sp. z o.o.
- Elżbieta Gorajewska – Managing Director Nielsen Audience Measurement Polska
- Paweł Kowalewski– Prezes Zarządu Communication Unlimited Sp. z o.o., wiceprezes IAA Global
- Andrzej Matuszyński – Prezes Grupy Eurozet
- Jakub Potrzebowski – Founding Partner Group One S.A.
- Katarzyna Sudbury – Prezes Zarządu OOH Media Polska Sp. z o.o.
Przewodniczącym Rady Nadzorczej wybrano Jakuba Potrzebowskiego.
Sąd Dyscyplinarny IAA Polska:
- Janusz Kurek – dyrektor Agencji Reklamy OKAY Radia Katowice, który będzie kierował pracami Sądu Dyscyplinarnego
- Daria Sacha – Managing Partner MEC
- Krzysztof Ziomek – Managing Partner Orangeblue
Obowiązki dyrektora generalnego IAA Polska od 4 lat pełni Jerzy Minorczyk.
Jacek Olechowski dziękując za wybór zadeklarował, że obecna, trzecia kadencja na stanowisku Prezesa Zarządu IAA Polska będzie Jego ostatnią, a przekazywanie zarządzania Stowarzyszeniem nastąpi płynnie jeszcze w trakcie bieżącej kadencji.