Odbyły się spotkania poszczególnych kurii IAA Polska
Data publikacji: 30 maja, 2019

W związku ze zbliżającym się końcem kadencji obecnych władz IAA Polska (w czerwcu 2019 r.) w maju odbyły się spotkania przedstawicieli poszczególnych kurii Stowarzyszenia: reklamodawców, mediów i agencji. Głównym celem spotkań było podsumowanie aktywności IAA Polska podczas upływającej kadencji oraz dyskusja na temat priorytetów na następne dwa lata. Była to także okazja, by przedyskutować w kurialnym gronie kandydatury do nowych władz, które zostaną wybrane podczas Walnego Zgromadzenia Członków IAA Polska 11 czerwca 2019 r.
Spotkania poszczególnych kurii IAA odbyły się w dniach: 14 maja (marketerzy), 15 maja (media) i 20 maja (agencje). Prace Stowarzyszenia podsumował Jacek Olechowski, prezes zarządu IAA Polska. Wśród tematów omówionych w ramach podsumowania znalazły się:
– utworzenie Ogólnopolskiej Reprezentacji Marketerów korzystne zarówno dla marketerów, jak i wszystkich interesariuszy rynkowych, którzy zyskali dzięki temu możliwość dyskutowania z grupą, która wcześniej nie posiadała swojej reprezentacji,
– projekt jednoźródłowych badań mediów, który był postulatem numer 1. w wydanych przez IAA Polska „Rekomendacjach dla polskiego rynku reklamy”,
– działania związane z umacnianiem pozycji Dyrektora Marketingu w przedsiębiorstwie, w tym utworzenie nowej kategorii EFFIE Business and Marketing Solutions, współorganizacja konferencji CMO Summit,
– współpraca z IAA Global (międzynarodowe konferencje).
- W spotkaniu kurii marketerów wzięli udział przedstawiciele firm takich jak Media Markt Saturn, Grupa Lotos, USP Zdrowie, P4 Play, Procter & Gamble, mBank, ING Bank Śląski.
- W spotkaniu kurii mediów wzięły udział media takie jak Stroer, Agora SA, Eurozet, 4FUNMEDIA, RASP, Facebook, Audytorium 17 i TVP SA Biuro Reklamy.
- Podczas spotkania kurii agencji obecni byli przedstawiciele firm takich jak: Mediacap SA, Adtoox, Gemius, Kantar, Pure Play, Focus Media Group, Havas MG, GroupM, Wavemaker, MediaCom, Gemius, MediaCom, Publicis Media, Dentsu Aegis, PLUM Research, Double Check, Group One, GFK Polonia, IPG Mediabrands, 4Fun Media / Screen Network, Group One.