Agata Bartolik odpowiada

W pracy w branży komunikacji marketingowej najbardziej pasjonuje mnie:

jej nieustanna zmienność i dynamiczność, co wymusza konieczność zakładania kilku odmiennych scenariuszy zdarzeń, bycie elastycznym i gotowym na zmianę strategii, często o 180 stopni. Cieszy mnie, że szczególnie w części digitalowej wyzwania i trendy zmieniają się bardzo dynamicznie i nawet jeśli wydaje nam się, że od lat słyszymy te same buzzwordy, to w rzeczywistości ci, którzy chcą być w peletonie muszą pierwsi wyznaczać i adaptować najnowsze trendy.

Sukces, z którego jestem dumna to:

zmiana podejścia reklamodawców do zarządzania własnymi zasobami marketingowymi - danymi i technologią. Szczególnie tych reklamodawców, działających w ramach dodatkowych obostrzeń prawnych, jak finanse. Tego typu transformacja jest złożonym procesem wymagającym zmiany podejścia na szczeblu zarządów, wprowadzenia do organizacji nowych kompetencji, a także przekonania wielu działów do poniesienia kosztów przeprowadzenia tego typu transformacji i często zmiany KPIów.