Karolina Zagórska odpowiada

W pracy w branży komunikacji marketingowej najbardziej pasjonuje mnie:

możliwość tworzenia innowacyjnych projektów zarówno komunikacyjnych, jak i produktowych. Projektów, w których łączy się nowe technologie niewykorzystane jeszcze w reklamie w odpowiedzi na insighty i potrzeby konkretnych grup docelowych. Moment, w którym początkowo nierealna myśl, przeradza się w ideę a później staje się rzeczywistością każdorazowo napędza mnie do działania.

Sukces, z którego jestem dumna to:

Patrząc z perspektywy obecnych trendów żywieniowych – to wprowadzenie na rynek już w 2018 roku nowej linii napojów H2owoc. Jest to produkt, który złamał status quo swojej kategorii ponieważ był pierwszym napojem bez dodatku cukru. Była to duża zmiana dla marki Tymbark – której głównym produktem są klasyczne napoje. Odważna decyzja przyczyniająca się do rozwoju kategorii i wyznaczająca nowy kierunek rozwoju.