Maciej Osajda odpowiada

W pracy w branży komunikacji marketingowej najbardziej pasjonuje mnie:

nieograniczona wielość ścieżek i możliwości działania.

Zmieniające się otoczenie konkurencyjne, rozwój technologii, ewolucja społeczeństwa, wymagają ciągłych poszukiwań najlepszych rozwiązań na wielu płaszczyznach. Dzięki temu każdego dnia mogę czuć się jak pionier odbywający, a czasem wręcz „wyznaczający”, nową drogę w nieznane.

Czerpię radość z udoskonalania i kreowania. Wyznaczania nowych granic i przekraczania ich by ponownie znaleźć kolejne wyzwania. Nie byłoby to możliwe bez współzawodnictwa i współpracy ze wspaniałymi ludźmi, którzy stanowią najwartościowszą „składową” branży.

Sukces, z którego jestem dumny to:

Stworzenie od podstaw modelu sprzedaży sponsoringu w Polsat Media. W 2009 roku stałem się częścią teamu Polsat Media. Bez doświadczenia w TV, dostałem propozycję reorganizacji sprzedaży czasu sponsorskiego i budowy wyspecjalizowanego zespołu handlowego. Korzystając z zaufania managementu, stworzyłem strategię, którą realizuję do dziś.

Naszą wizję i podjęte na przestrzeni lat działania weryfikował rynek. Nadawcy na polskim rynku przekazywali opiekę nad sponsoringiem mojemu zespołowi. Część wdrożonych rozwiązań przyjęli konkurenci, a wybrane elementy stały się standardem rynkowym.