IMS S.A. i OFBOR wstępują do IAA Polska

Data publikacji: 30 marca, 2017

Zarząd IAA Polska. Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przyjął do grona swoich członków Organizację Firm Badania Opinii i Rynku OFBOR oraz firmę IMS S.A., lidera na rynku marketingu sensorycznego.

OFBOR jest związkiem pracodawców skupiającym wyłącznie certyfikowanych dostawców informacji rynkowych oraz wiedzy o zachowaniach konsumenckich. Do organizacji należy 19 wiodących agencji badawczych. Najważniejszym dorobkiem OFBOR jest istniejący od blisko 15 lat program PKJPA, będący jedną z najbardziej rozwiniętych w Europie samoregulacji badawczych. W 2017 roku Organizacja obchodzi 20-lecie powstania.

Grupa Kapitałowa IMS zajmuje pozycję lidera w świadczeniu wyspecjalizowanych usług z zakresu Marketingu Sensorycznego w Polsce. Działając od 2000r., w segmencie mediów i nowoczesnych technologii, wykorzystuje techniki umożliwiające kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie Klienta.

Innowacyjne rozwiązania z zakresu nowoczesnego marketingu jakim jest Marketing Sensoryczny,  obejmują trzy główne grupy produktowe:

– Audiomarketing – emisja oraz przygotowanie personalizowanych formatów muzycznych,

– Aromamarketing – dobór i emisja spersonalizowanych nut zapachowych dla wybranych grup Klientów,

– Videomarketing – komunikacja wizualna na nośnikach Digital Signage: Totemy Reklamowe,  Video Wall, Menu Boards, Wayfinder – mapy dotykowe.

https://imssensory.com/