IMS S.A. i OFBOR wstępują do IAA Polska
Data publikacji: 30 marca, 2017
Zarząd IAA Polska. Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przyjął do grona swoich członków Organizację Firm Badania Opinii i Rynku OFBOR oraz firmę IMS S.A., lidera na rynku marketingu sensorycznego.
OFBOR jest związkiem pracodawców skupiającym wyłącznie certyfikowanych dostawców informacji rynkowych oraz wiedzy o zachowaniach konsumenckich. Do organizacji należy 19 wiodących agencji badawczych. Najważniejszym dorobkiem OFBOR jest istniejący od blisko 15 lat program PKJPA, będący jedną z najbardziej rozwiniętych w Europie samoregulacji badawczych. W 2017 roku Organizacja obchodzi 20-lecie powstania.
Grupa Kapitałowa IMS zajmuje pozycję lidera w świadczeniu wyspecjalizowanych usług z zakresu Marketingu Sensorycznego w Polsce. Działając od 2000r., w segmencie mediów i nowoczesnych technologii, wykorzystuje techniki umożliwiające kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie Klienta.
Innowacyjne rozwiązania z zakresu nowoczesnego marketingu jakim jest Marketing Sensoryczny, obejmują trzy główne grupy produktowe:
– Audiomarketing – emisja oraz przygotowanie personalizowanych formatów muzycznych,
– Aromamarketing – dobór i emisja spersonalizowanych nut zapachowych dla wybranych grup Klientów,
– Videomarketing – komunikacja wizualna na nośnikach Digital Signage: Totemy Reklamowe, Video Wall, Menu Boards, Wayfinder – mapy dotykowe.